تاریخ انتشار: 30 می 2019 - اخبار شوراها

بیانیه شورای اسلامی شهر زاهدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بیانیه شورای اسلامی شهر زاهدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
خودتان را برای راهپیمایی روز قدس آماده کنید، آن هم صحنه عظیمی است برای اینکه همه بدانند که ملت ایران در صحنه است، بیدار است، پابرجاست و از هیچ قدرتی و از هیچ قلدری در سطح عالم، باک ندارد.
روز جهانی قدس این میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز بیداری، روز نمایش وحدت و قدرت مسلمانان برای رفع ظلم و جور است، روزیست که دشمنان اسلام به ویژه حکومت غاصب صهیونیستی از این وحدت و اقتدار بر خود می لرزد.
روز جهانی قدس روز فریاد آزادی فلسطین و غزه از زیر یوغ صهیونیست‌های غارتگر است. روزیست که حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تدبیر حکیمانه خود در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، ضمن ایجاد اتحاد و همبستگی بین تمامی مسلمانان در اقصی نقاط دنیا، مسیر نابودی حکومتهای ستم پیشه و ضد بشری علی الخصوص رژیم اشغالگر قدس را بیش از پیش هموار کرد.
آری؛ بعد از گذشت چهار دهه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران شعله های انزجار و خشم این روز بزرگ بر علیه رژیم صهیونیستی برافروخته تر و عزم مسلمین جهان در نابودی اشغالگران قدس بیشتر و استوارتر از گذشته شده است و امروز ما می بینیم که ایران اسلامی با هدایت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به بهترین نحو ممکن در این مسیر قرار گرفته و توانسته تمام توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و هم پیمانانش به ویژه رژیم صهیونیستی را در ضربه زدن به اسلام نقش بر آب و بی اثر کند و این خود از ثمرات اتحاد و همبستگی تمامی اقشار و قرار گرفتن در زیر سایه ولایت فقیه است که باید قدر آن را بدانیم.
اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام و رهبری، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین اعلام می نمایند و از تمامی مردم غیور ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه زاهدان از هر قشر، گروه و حزبی که هستند دعوت به عمل می آورند تا در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت نموده و بار دیگر علاوه بر به نمایش گذاشتن همبستگی و اقتدار امت اسلامی ایران، فریاد خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و سایر حامیانش به گوش جهانیان برسانند.
اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان
خرداد ۱۳۹۸- رمضان ۱۴۴۰

چاپ چاپ