- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

“نمایشگاه صنایع دستی” و دست ساخته های بانوان در بوستان شهربانوی منطقه۲۱

به همت اداره بانوان و با مشارکت واحد رفاه منطقه۲۱، “نمایشگاه صنایع دستی و دست ساخته های بانوان شهروند و سرپرست خانوار” ویژه همکاران شاغل در بوستان شهربانوی ورودی غربی پایتخت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام مطلب فوق گفت: ۱۰ ژوئن؛ “روز جهانی صنایع دستی”، فرصتی مغتنم را ایجاد کرد تا دست ساخته های بانوان شهروند و سرپرست خانوار در قالب برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم و با هدف حمایت ویژه از تولیدات آنان برگزار شود.
وی در ادامه افزود: “صنایع دستی” نوعی کار است که در آن لوازم تزئینی و کاربردی تنها با استفاده از دست یا ابزار ساده ساخته می‌شود؛ در همین راستا این نمایشگاه به منظور حمایت از بانوانی که از این طریق به امرار معاش و کمک به اقتصاد خانواده می پردازند، برپا شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ در همین راستا یادآور شد: “نمایشگاه صنایع دستی” و دست ساخته های بانوان با هدف توانمندسازی این بانوان کارآفرین، جهت خرید همکاران با تخفیفات ویژه همزمان با “روز جهانی صنایع دستی” در بوستان شهربانوی منطقه۲۱ برگزار شد.
معینی کربکندی در خاتمه تاکید کرد: “نمایشگاه صنایع دستی منطقه۲۱” جهت ارائه انواع محصولات و کارهای سنتی، زینتی و پوشاک در بیستم خرداد ماه از ساعت۹الی۱۳ ویژه خرید حضوری بانوان همکار (بهره مندی از تخفیف ۲۰ درصدی با ارئه کارت پرسنلی) و شهروندان برپا بود.