- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

کسب رتبه نخست هندبال توسط شهرداری منطقه پنج مشهد

حسن هدایتی از کسب رتبه نخست تیم هندبال بانوان امور تربیت بدنی همگانی شهرداری منطقه پنج در بین مناطق ۱۳ گانه مشهد خبر داد .
کسب رتبه نخست هندبال توسط منطقه پنج
حسن هدایتی ضمن بیان خبر فوق افزود : حضور فعال زنان در جوامع موجب رشد و شکوفایی و پیشرفت آن در اجتماع خواهد شد و عدم حضور آنها می تواند موجب رکود و سستی جامعه شود . بنابراین جهت ایفای نقش حساس بانوان در جامعه لازم است در سایه پرداختن به فعالیتهای بدنی ورزش و با کسب روحیه شاداب و بدنی سالم بر سرعت و قدرت این اثر مثبت افزوده شود .
وی افزود : این مسابقات به مدت یک هفته برگزار گردید که در این دوره از مسابقات تیم های مناطق ۱۳ گانه مشهد در مجتمع ورزشی کوثر به رقابت پرداختند و تیم شعبانیه شهرداری منطقه پنج در رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال موفق به کسب رتبه برتر گردید .
حسن هدایتی اضافه کرد : این مسابقات بین ۴۷ تیم مناطق سیزده گانه ودر ۴ رده سنی ۱۳ تا ۱۹ ،۲۰ تا ۳۰، ۳۱ تا ۴۰ و ۴۱ به بالا برگزار شد که تیم هندبال بانوان تربیت بدنی همگانی شهرداری منطقه پنج موفق به کسب رتبه نخست گردید .
وی در پایان سخنان خود گفت : ورزش، زنان را شکیبا و صبورتر کرده و اعتماد به نفس را افزایش می دهد و بر خلق و خوی آنان اثر مثبت داشته و آنها را در روابط اجتماعی خود با جامعه و به خصوص خانواده از رویکرد بهتری برخوردار می نماید .