- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

طی حکمی از سوی شهردار زنجان اکبر حمدی به عنوان معاون اداری و مالی شهرداری زنجان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، در این حکم آمده است: با عنایت به سوابق و تجربیات شما، به موجب این ابلاغ بعنوان معاون اداری و مالی شهرداری زنجان منصوب می‌شوید.

امید است با تلاش و کوشش و با بکارگیری نیروهای جوان و مستعد و نیز تدوین برنامه‌های جامع، فصل نوینی را در آن حوزه باز گشائید.

در این راستا برنامه و سیاست‌های جامع شهری و شهرداری بهترین راه کار و الگوی برنامه ریزی بوده و باید مورد توجه و عمل قرار گیرد. بنحوی که در حداقل زمان ممکن، شهرداری زنجان شاهد تحول اداری و مالی باشد، و از نظر اطلاعات درآمد و نوسازی روزآمد گردد و با تغییر در روشها و بهبود در الگوهای اجرائی به سازمانی چابک، فعال، بروز و سیاست‌گذار و برخوددار از سازمانها و واحدهای اجرائی کارا تبدیل گردد.

محسن امین، شهردار زنجان در مراسم معارفه معاون اداری و مالی شهرداری زنجان گفت: مدیران باید اقتداری که قانون برای شهرداری داده است را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه همه باید به دنبال تحقق عدالت در مدیریت شهری باشیم، تصریح کرد: در گذشته متخلفان با بدون ترس اقدام به تخلف می‌کردند که در حال حاضر تلاش می‌کنیم روند قانونگرایی را فرهنگ سازی کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه دیدگاه ما این است که در جایی اگر منفعتی است باید برای همه مردم باشد، گفت: بی‌عدالتی‌ها مردم را آزار می‌دهد و مدیران شهرداری باید طوری عمل کنند که مردم احساس بی‌عدالتی نکنند، به ویژه در حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل و عمران شهری دقت بیشتری شود.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کند، ابراز کرد: کنترل هزینه‌ها به نوعی ایجاد درآمد است.

امین با اشاره به معرفی ظهیریان به عنوان مشاور اقتصادی خود گفت: گشودن افق‌های جدید برای ایجاد درآمدهای جدید و پایدار از جمله خواسته‌ها از مشاور اقتصادی است.

وی پیگیری حق و حقوق شهرداری از درآمد ارزش افزوده و عوارض سوخت از خواسته‌های خود عنوان کرد و گفت: کارخانه‌های بزرگ حومه شهر نیز باید امکانات رفاهی خود را در داخل شهر ایجاد کنند تا علاوه بر خدمات دهی به کارکنان خود به مردم نیز سرویس دهی شود.

انتهای پیام/