- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بهسازی و ایمن سازی پیاده رو خیابان امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت مهندس سید مهدی مکّی شهردار مرودشت از عملیات عمرانی کف پوش بتنی خیابان امام خمینی(ره) تا چند روزآینده خبرداد.
شهردار مرودشت در این خصوص بیان داشت :درراستای بهسازی و ایمن سازی و افزایش زیبایی منظرشهری و تسهیل در تردد عابرین پیاده، عملیات پیاده روسازی در خیابان امام خمینی (ره) شروع می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای این عملیات در فاز اول به طول حدول۱٫۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال می باشد.
شهردار مرودشت در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای کف پوش بتنی به صورت استاندارد شامل خط ویژه نابینایان-آبیاری قطره ای- نصب مبلمان شهری و لوله گذاری جداول جهت دفع آب های سطحی انجام خواهد پذیرفت.
مهندس مکّی در ادامه خاطر نشان کرد: مالکین و کسبه محترم در مسیر عملیات عمرانی ضمن همکاری با مجموعه شهرداری انتظار می رود تاسیسات مورد نیاز ملک خود را قبل از شروع عملیات شهرداری اصلاح نمایند تا مسائل و مشکلاتی درآتی بوجود نیاید.
قابل ذکر است شهردار مرودشت اضافه کرد:عملیات پیاده رو سازی از ابتدای میدان امام خمینی(ره) به سمت فرمانداری شروع و به جهت رفاه حال کسبه محترم این عملیات از ساعت۲۱ الی ۷ صبح انجام خواهد پذیرفت.
????????
عضویت درکانال سروش شهرداری مرودشت
https://sapp.ir/shahrdari_marvdasht