رکاب زنی شهروندان و مدیران شهری منطقه۲۱ در “سه شنبه بدون خودرو”
تاریخ انتشار: 18 ژوئن 2019 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

رکاب زنی شهروندان و مدیران شهری منطقه۲۱ در “سه شنبه بدون خودرو”...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با شعار “تا آسمان آبی رکاب بزنیم” برپا شد؛
رکاب زنی شهروندان و مدیران شهری منطقه۲۱ در “سه شنبه بدون خودرو”
همزمان با ۲۸ خرداد ماه ۹۸ و آخرین سه شنبه بدون خودروی فصل بهار؛ شهروندان و مدیران شهری منطقه۲۱ شانه به شانه یکدیگر با شعار “تا آسمان آبی رکاب بزنیم” مسیر میدان کمال الملک تا انتهای بلوار اصلی تهرانسر را با دوچرخه رکاب زدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، شهروندان دوستدار محیط زیست ساکن در ورودی غربی پایتخت همپای مدیران ارشد شهری منطقه۲۱ در همایش بزرگ دوچرخه سواری که با مشارکت دو معاونت حمل ونقل و ترافیک و امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برپا شد، حضوری پرشور و چشمگیر داشتند.
بنا بر این گزارش؛ این همایش بزرگ با شعار “تا آسمان آبی رکاب بزنیم”، همزمان با ۲۸ خرداد ماه ۹۸ و آخرین سه شنبه بدون خودروی فصل بهار؛ با هدف ترغیب و تشویق بیشتر مسئولین و شهروندان به استفاده از “دوچرخه به عنوان وسیله حمل ونقل پاک” برگزار شد.
لازم به ذکر است؛ هدف نهایی از برپایی چنین همایش هایی، علاوه بر فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف شهروندی می تواند بر تحقق شعار شهردار کلانشهر تهران مبنی بر “تهران؛ شهری برای همه” نیز صحه بگذارد که جز در سایه مشارکت جمعی کاری پیش نخواهد رفت.
امید است با استمرار ویژه برنامه هایی از این قبیل؛ به بهبود هرچه بیشتر “وضعیت ترافیک، آلودگی هوا و از همه مهم تر ایجاد انگیزه در بین مردم برای گرایش به انجام فعالیت ورزشی دوچرخه سواری” کمک شود.

چاپ چاپ