برگزاری مسابقات دارت بانوان جام رمضان
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک خبر داد:

برگزاری مسابقات دارت بانوان جام رمضان

تاریخ انتشار: 16 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حمید کربلایی حسنی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک بیان داشت: در دومین روز از مسابقات جام رمضان ویژه هفته عفاف و حجاب مسابقات دارت بانوان شاغل در مجموعه شهرداری، مناطق و سازمانهای تابعه در سالن انجمن دارت در ورزشگاه شهدای ۵ مرداد اراک برگزار شد.
وی در ادامه افزود: در این مسابقات ۴۵ نفر از بانوان شاغل در شهرداری به رقابت به یکدیگر پرداختند و در سرانجام نفرات برتر به شرح ذیل انتخاب شدند که سمیرا دانیال پیغمبر از سازمان خدمات موتوری شهرداری اراک، الهه جودکی از منطقه یک شهرداری، مهین یعقوبی از شهرداری مرکز و پروین ستوده از شهرداری منطقه یک به عنوان نفرات اول تا چارم این مسابقه بودند.
همچنین در ادامه این مراسم بهادری عضو شورای اسلامی شهراز برگزاری این گونه مراسمات ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری مسابقات ورزشی متنوع و مختلف برای شهروندان و همچنین کارکنان مجموعه شهرداری استمرار داشته باشید تا بتوانیم شاهد تاثیرات مطلوب آن ها در سلامت جسمی و روحی شهروندان و همکاران باشیم.
در پایان نیز مراسم اهدای جوایز با حضور اشرف بهادری و جمشید زند از اعضای شورای اسلامی شهر، خراجی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری، عسگری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی رییس انجمن دارت استان برگزار شد و با اهدای لوح سپاس و جوایزی از برگزیدگان رشته های دارت و شطرنج تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است برگزیدگان این دوره مسابقات به عنوان تیم انتخابی شهرداری اراک در مسابقات شهرداری های کلان شهر های کشور حضور خواهند یافت.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.