مدیران شهری لار به دیدار خانواده شهید لارستانی حمله تروریستی ناو آمریکا رفتند
تاریخ انتشار: 04 جولای 2019 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

مدیران شهری لار به دیدار خانواده شهید لارستانی حمله تروریستی ناو آمریکا رفتند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، مسولان لارستان با خانواده یکی از شهدای این حادثه در شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار که شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، سبزپوشان نیروی انتظامی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و گفت: شهدا کسانی بودند که برای عزت و عظمت اسلام و کشورمان از عزیزترین داشته‌های خود گذشتند تا جامعه ما در سایه امنیت با اقتدار و عزت به کار خود ادامه دهد.

امام جمعه لارستان، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای این حادثه تروریستی افزود: شهدای حادثه هواپیمای مسافربری ایرباس در سال ۶۷ جایگاه ویژه‌ای برای ما دارند؛ چرا که این شهدا سند مظلومیت مردم ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم گفت: وقتی دست دشمنان اسلام از همه عرصه‌ها کوتاه شد، احساسات و عواطف ملت ایران را نشانه گرفتند و با ساقط کردن هواپیما و به شهادت رساندن هموطنانمان که کودکان زیادی هم در بین آنها بودند خواستند ملت ایران را تحت فشار قرار دهند تا شاید با این عمل تن به ذلت بدهند. و این خود سندی است بر جنایتکار بودن آمریکا که برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

امام جمعه لارستان تصرح کرد: باید نام شهدا را زنده نگه داریم تا با زنده نگه داشتن نام و یاد آنها پیام پیام مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

در ادامه این دیدار با بیان خاطرات این شهید بزرگوار از زبان هسر و فرزندان آن شهید و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی گرامی داشته شد.

روابط عمومی شهرداری لار

چاپ چاپ