- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

ادارات متولی کار فرهنگی، گامی مؤثر در راستای ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان بردارند

به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان به همراه پرسنل این مجموعه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار سرگرد فضل الله سلمانپور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان ضمن تبریک روز شهرداریها و دهیاریها به شهردار و کارکنان شهرداری لار، شهرداریها را نماد بارز مردم سالاری و فرهنگ دینی در کشور دانست و گفت: اهمیت روز افزون مجموعه شهرداریها درعرصه مدیریت شهری بر همه روشن است.

وی همچنین در بحث فضای سبز شهری گفت: با توجه به گرم خیز بودن منطقه لارستان و احساس کمبود فضای سبز، باید با فرهنگ سازی صحیح، هر خانه را در این شهر به کاشت یک نهال در پیاده رو ها تشویق کنیم.

در ادامه محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار هم گفت: تعامل رمز موفقیت هر مجموعه است و می توان با تعامل، همدلی و یکپارچگی شهری آباد و سر زنده داشت.

شهردار لار آمادگی این مجموعه را برای هرگونه همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی اعلام کرد و افزود: امید است ادارات متولی کار فرهنگی نیز با همکاری، تعامل و با برنامه ریزی هدفمند گامی مؤثر در راستای ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان بردارند.

محسن زارع معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار هم در این دیدار بر اجرای برنامه های مشارکتی از سوی شهرداری و سپاه تاکید کرد و افزود: تا کنون برنامه های فرهنگی، اجتماعی و هنری زیادی با تعامل سپاه و شهرداری به نحوی شایسته اجرا شده است.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار لار با اشاره به فصل گرما و تاثیر آن بر روح و روان شهروندان به ویژه قشر جوان، گفت: باید نگاه ویژه ای به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری در بوستان های سطح شهر داشته باشیم.

محسن زارع تصریح کرد: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی هنری برای سال جاری با همکاری سپاه برنامه ریزی شده که همچون سنوات گذشته اجرا خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری لار- مصباح قنادی