نهمین ایستگاه آتش نشانی در شمال تهران احداث می شود
تاریخ انتشار: 09 جولای 2019 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

نهمین ایستگاه آتش نشانی در شمال تهران احداث می شود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

کلنگ احداث نهمین ایستگاه آتش نشانی در شمال تهران با هدف تسریع و تسهیل در امداد رسانی به شهروندان حادثه دیده فردا – چهارشنبه ۱۹ تیر ماه – در محله قیطریه بر زمین زده می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک رضا عبدالملکی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : در حال حاضر ۸ ایستگاه آتش نشانی در محلات ولنجک، گلابدره، دارآباد، کاشانک، شهرک نفت، باغ فردوس، حکمت، سوهانک فعال است که با توجه به بافت قدیمی محله قیطریه و نیاز به سرعت بخشی به ارایه خدمات در موقع وقوع حادثه در زمان طلایی، نهمین ایستگاه آتش نشانی شمال تهران در این محله احداث می شود.
وی خاطر نشان ساخت : ایستگاه آتش نشانی در قیطریه به مساحت ۳۵۰ متر مربع در یک طبقه با کاربری آتش نشانی بعنوان یک ایستگاه محلی فعالیت خواهد کرد .
عبدالملکی تصریح کرد : برخی از محلات منطقه یک با دارا بودن بافت کوچه باغی و شیب دار برای عبور ماشین های آتش نشانی مناسب نیست و نیاز است که ماشین های مخصص در این معابر تردد کنند بر همین اساس اجرای ایستگاه های محلی آتش نشانی در نزدیکی این محلات نقش مهمی در خدمات رسانی سریع به حادثه دیدگان دارد.

چاپ چاپ