بالاترین میزان مشارکت افراد در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها
با احتساب شاخص جمعیت در منطقه21 محقق شد؛

بالاترین میزان مشارکت افراد در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها...

تاریخ انتشار: 09 جولای 2019 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

“بالاترین میزان مشارکت افراد و حضور بانوان” در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها؛ با احتساب شاخص جمعیت در منطقه۲۱ محقق شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، ثبت نام از کاندیداها به منظور حضور در انتخابات شورایاری‌ها از سوم تیر ماه آغاز شد و تا پانزدهم همین ماه ادامه داشت؛ که در همین راستا منطقه۲۱ با احتساب شاخص جمعیت، دارای “بالاترین میزان مشارکت افراد و حضور بانوان” در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها شد.
بنا بر این گزارش؛ یکی از اولویت های اجرایی مدیریت شهری جدید کلانشهر تهران، “مشارکت حداکثری” شهروندان در اداره امور شهر است و بهترین نوع مشارکت، “مشارکت اجتماعی” است؛ که برگزاری “پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها” می تواند تمرینی برای پیاده سازی مردم سالاری در سطح محله ای باشد.
مدیریت ارشد شهری منطقه۲۱ تحقق “مشارکت حداکثری شهروندان و جذب افراد به ویژه بانوان” را در میان مناطق ۲۲گانه، مرهون تلاش های شبانه روزی روسای اجتماعی نواحی سه گانه و مدیران محله های سیزده گانه ورودی غربی پایتخت دانست.
لازم به ذکر است؛ “پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها” در چهارم مرداد ماه ۹۸ به صورت الکترونیکی در محل شعب اخذ رای برگزار خواهد شد.

چاپ چاپ