- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

برپایی جشنواره شادستان در منطقه ۷ با شعار “تابستانی برای همه”

شهردار منطقه ۷ از برپایی جشنواره شادستان با شعار “تابستانی برای همه” در بوستان شهید توکلی با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره در قالب برنامه های شاد و تفریحی و غرفه هایی از قبیل صنایع دستی، پاتوق کتاب، آموزش های شهروندی، خلاقیت، ورزش، سلامت، کارآفرینی و معرق در محل بوستان شهید توکلی در خیابان نظام آباد از تاریخ ۱۷ تیرماه تا ۵ مرداد از ساعت ۱۸ الی ۲۴ برپا می شود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی گذر شهر در بوستان شهید توکلی، خاطرنشان کرد: در این گذر معاونت های اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمران، شهرسازی و معماری، حمل و نقل وترافیک و درآمد، واحدهای ۱۸۸۸ و ۱۳۷ هرکدام به مدت سه شب و به صورت مجزا و در فضایی کاملا صمیمانه در قالب جلسات پرسش و پاسخ به بررسی و رفع مشکلات احتمالی شهروندان در خصوص مسائل شهری و حقوقی می پردازند.

شهردار منطقه ۷ در پایان یادآور شد: در طول دهه کرامت و ولایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به مدت ۲۰ شب بعداز نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ اقدام به برگزاری جشن در بوستان شهید توکلی می کند.