- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

نشاط اجتماعی لازمه شهر قم است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نشاط اجتماعی لازمه زندگی شهری است و شهرداری باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.
احمد امیر آبادی فراهانی در بازدید از برنامه های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تاکید بر نیاز مردم به نشاط اجتماعی، اظهار داشت: دلمردگی اجتماع یکی از ریشه های بزه ها و آسیب های اجتماعی است که باید با آن مقابله کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش برگزاری جشن ها و همایش ها در ایجاد نشاط اجتماعی، گفت: جشن های دهه کرامت شهرداری قم یکی از نمونه های خوب این موضوع است که باید در طول سال ادامه پیدا کند.
امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه باید این جشن ها خانواده محور باشند، اضافه کرد: باید در ایام مختلف سال مراسم های نشاط آفرین در بوستان های شهری به شکلی طراحی شوند که خانواده ها از آن بیشترین استفاده را ببرند.
وی ادامه داد: یکی از بهترین راه ها اجرای این برنامه ها در بوستان های محلی است که موجب می‌شود خانواده‌ها امکان حضور داشته باشند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حفظ حدود شادی و نشاط، گفت: باید مراقبت کنیم این جشن ها همراه با رعایت حدود و ارزش های اسلامی و انقلابی در طول سال استمرار داشته باشند.