دو پروژه پل چمران و خیابان رشید الدین فضل اله افتتاح می شود
با آزاد سازی گذر اتصالی

دو پروژه پل چمران و خیابان رشید الدین فضل اله افتتاح می شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

عملیات اجرایی پل غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران در عید فطر سال جاری به پایان رسید و با تعریض خیابان رشید الدین فضل اله و آزاد سازی گذراتصالی این دو پروژه به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با بازدید سرزده از دو پروژه پل غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و تعریض خیابان رشید الدین فضل اله ضمن بررسی موانع اجرایی پروژه تصریح کرد : با اتمام عملیات اجرایی پل غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران به منظور تسهیل ترافیک در خیابان رشید الدین فضل اله و مدیریت ترافیک ورودی به این خیابان از مسیر غرب بزرگراه چمران ، طرح تعریض این محور نیز در دستور کار قرار گرفت .
وی افزود: لازمه بهره برداری از پل مزبور، اتمام اصلاح هندسی بخش شمالی و ورودی به خیابان رشید الدین فضل اله است که متاسفانه به رغم پیگیری های انجام شده ، معارض این بخش که یکی از شرکت های دولتی است با واگذاری عرصه درگذر خود ، موافقت نکرده است لیکن تلاشها برای انجام توافق با رعایت حقوق شهر و شهروندان در حال انجام است.
شهردار منطقه یک در پایان تصریح کرد : تمام تلاش مدیریت شهری بر اینست که هر دو پروژه را همزمان و بطور کامل ، تا پایان تابستان و در آستانه مهرماه به بهره برداری برساند .

چاپ چاپ