مصوبه ایجاد مدیریت منطقه چهار شهری قزوین توسط وزیر کشور ابلاغ شد
تاریخ انتشار: 22 جولای 2019 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی

مصوبه ایجاد مدیریت منطقه چهار شهری قزوین توسط وزیر کشور ابلاغ شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

کشاورز صفیئی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از موافقت وزیر کشور و ابلاغ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مبنی بر اضافه شدن یک مدیریت منطقه‌ای جدید به ساختار تشکیلاتی شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ عباس کشاورز صفیئی عنوان کرد: منطقه بندی جدید شهرداری قزوین بر اساس دستورالعمل منطقه بندی و محله بندی مصوب وزارت کشور صورت گرفته است و سعی بر این بوده تا مرزهای عرفی محلات قدیمی شهر حفظ شوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در خصوص مزایای افزایش تعداد مدیریت مناطق شهری افزود: تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شهری، ارتقای متوازن کیفیت زندگی در محلات شهر، کاهش تردد شهروندان در سطح شهر، ارتقای عدالت فضایی و اجتماعی و گذر از تمرکزگرایی به تمرکززدایی از اهداف و مزایای افزایش تعداد مدیریت مناطق شهری می‌باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: لایحه اجرای منطقه بندی جدید برای تقدیم به صحن شورای اسلامی شهر آماده‌شده است که پس از تصویب شورا، برنامه‌ریزی برای عملیات استقرار و تجهیز منطقه چهار و انتقال پرونده‌های شهرسازی محدوده منطقه جدید اجرایی خواهد شد.

کشاورز صفیئی با اشاره به اینکه به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز منطقه چهار به‌هیچ‌وجه جذب نیروی جدید صورت نمی‌گیرد، گفت: تأمین نیرو از محل نیروهای متخصص و ماهر موجود در مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه صورت خواهد پذیرفت.

چاپ چاپ