آغاز عملیات تعریض پل بسیح در سه راه افسریه منطقه ۱۵
تاریخ انتشار: 22 جولای 2019 - اخبار, اخبار شهرداری ها

آغاز عملیات تعریض پل بسیح در سه راه افسریه منطقه ۱۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای تردد روان بزرگراه های جنوب شرق تهران انجام می شود؛

عملیات تعریض لوپ شماره ۴ پل بسیج به منظور ایجاد تردد روان و بازگشایی گره ترافیکی محور بزرگراه های امام رضا(ع) و خاوران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردا منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا(ع) بر روی پل بسیج، در ساعات اوج تردد شاهد ترافیک سنگین و کندی حرکت در این پل می شویم.

محمدی افزود: این تقاطع عرض ۸ متر دارد که به دلیل عرض کم، قابلیت کشش حجم ترافیک عبوری را ندارد و موجب افزایش طول صف ترافیک در این محدوده می شود.

وی با اشاره به اینکه تعریض این محور از چند سال گذشته مورد درخواست پلیس راهور بود افزود: در این راستا با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور پلیس راهور پروژه‌ تعریض لوپ شمالی(شماره ۴) تقاطع غیرهمسطح پل بسیج در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه اضافه کرد: اکنون عملیات اجرایی تعریض لوپ ۴ پل بسیج با اصلاح هندسی و استقرار قطعات بتنی در سمت شمال به جنوب لوپ، انجام می شود و در ادامه با تأمین شعاع گردش مناسب برای خودروها به میزان ۱/۲ متر به عرض سواره رو این لوپ اضافه شود.

شهردار منطقه افزود: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است و امیدوارم در کمتر از دو ماه به اتمام برسد.

شایان ذکر است؛ طول عملیات اجرایی بالغ بر ۵۰۰ متر بوده که شامل عملیات تخریب، خاکبرداری، قلوه ریزی، اجرای جدول و بتن ریزی است.

چاپ چاپ