ارائه خدمات بهینه و افزایش رضایتمندی شهروندان  با انتخاب اصلح ترین کاندیدای های شورایاری
شهردار منطقه 9

ارائه خدمات بهینه و افزایش رضایتمندی شهروندان با انتخاب اصلح ترین کاندیدای های شورایاری...

تاریخ انتشار: 24 جولای 2019 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ در همایش نامزد های انتخاباتی شورایاری ها تاکید کرد:

در آستانه پنجمین دوره انتخاباتی شورایاری های محلات شهر تهران؛همایش نامزد های انتخاباتی شورایاری های منطقه۹ با حضور شهردار و مدیران منطقه،نمایندگان آموزش و پرورش،کلانتری،امور مساجد و اعضای ستاد انتخاباتی شورایاری های منطقه۹ در مرکز آموزش های شهید حیدری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: انتخابات شورایاری ها گسترده ترین انتخابات در سطح محلات به لحاظ تعدد کاندیداها می باشد، چراکه با رای و نظر مردم امکان ارتقای کیفیت خدمت رسانی به محلات تسهیل می شود.
وی با اشاره به انتخابات شورایاری ها در سنوات و دوره های گذشته اذعان داشت: امروزه خدماتی که در محلات انجام می شود در مقایسه با گذشته، متنوع تر و گسترده تر شده است و بایست با مشارکت های اجتماعی فضایی برای وحدت رویه و هم افزایی در میان مردم و مجموعه شهری ایجاد کرد تا بتوان از منابع، ظرفیت ها و امکاناتی که در شهر و محله وجود دارد بهره مند شده و شاهد بهبود و آبادی هر چه بیشتر شهر باشیم.
شهردار منطقه۹ با اشاره به روند رو به رشد رفع معضلات و کم و کاست های محلات پهنه غربی پایتخت بیان داشت: در دو سال اخیر بسیاری از معضلات محلات منطقه۹ شناسایی شده و با اجرای پروژه های شهری به صورت هدفمند رفع شده است؛ اما همچنان با ایده آلی که برای طرح جامع تفصیلی شهر تهران در نظر گرفته شده است فاصله دارد که نیازمند کار زیر بنایی در حوزه عمرانی و اجتماعی است.
مفاخریان اظهار داشت: با انتخاب اصلح ترین نمایندگان مردم در محلات، می توان زمینه را برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و افزایش مشارکت های اجتماعی و رضایتمندی آنها را فراهم کرد.
وی ضمن تشکر از عملکرد شورایاری ها در سنوات گذشته اذعان داشت: در راستای حل و فصل کم و کاستی های محلات طرح پلاک به پلاک در محلات با کمک دبیران شورایاری و مدیران محلات انجام شده و سعی کرده ایم تا با استفاده از نظرات معتمدین محله در حد بضاعت استفاده شود که گواه آن کسب رتبه های شاخص ارزیابی عملکرد در بین مناطق شهری است که امید است توسعه این روند ادامه پیدا کند.
شهردار منطقه۹ در ادامه ضمن اشاره به برنامه های مختلف برای اطلاع رسانی و رای گیری الکترونیکی در منطقه بیان داشت: حدود ۱۰۸ صندوق اخذ رای برای تسریع در فرایند رای گیری وجود دارد که با انتخاب افراد شایسته می توان راهکارهای مناسبی را برای مرتفع شدن مشکلات شهری ارائه کرد و به مجموعه شهر و شهروندان کمک شده تا با کمترین مشکل بهترین بهره وری حاصل شود.
مفاخریان در پایان از نخبگان محله ای، شورایاران و معتمدینی که در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها داوطلب شدند، قدردانی کرد و گفت: امید است تا با حضور گسترده شهروندان بتوان افق های روشنی را برای منطقه۹ رقم زد.

چاپ چاپ