برپایی یادواره شهدای محله مشیریه منطقه ۱۵
تاریخ انتشار: 25 جولای 2019 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

برپایی یادواره شهدای محله مشیریه منطقه ۱۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

یادواره شهدای محله مشیریه در راستای تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران منطقه ۱۵ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مرتضی اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام این خبر افزود: این مراسم در راستای سلسله یادواره شهدا با عنوان «تهران شهید باران می شود» برای چهارمین بار در منطقه ۱۵ برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم خاطره گویی توسط ایثارگران انجام و گروه تواشیح سرای محله مشیریه همخوانی کردند و در پایان از خانواده های معزز شهدای این محله تجلیل شد.
معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اشاره به اینکه این مراسم با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و شورایاری محله مشیریه برگزار شد، افزود: برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با موضوع شهدا و برگزاری مسابقه دلنوشته به شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.
اصغری گفت: این یادواره تاکنون در ۴ محله برگزار و طبق برنامه تا پایان سال در همه محله ها برگزار می شود.
وی ادامه داد: منطقه ۱۵ خاستگاه ۲ هزار شهید دفاع مقدس، ۲۴ شهید مدافع حرم و ۴ هزار و ۶۰۰ ایثارگر است که از نظر تعداد شهید و جانبازان از مناطق سرآمد تهران است.
این گزارش حاکی است؛ در همین راستا، معبری نیز این هفته در محله اتابک به نام شهید دفاع مقدس شهید لازم غمیلویی پلاک کوبی شد.
برپایه این گزارش؛ شهید لازم غمیلویی سال ۶۱ در دفاع مقدس و در عملیات فتح المبین و در ۲۱ سالگی آسمانی شد که با این نامگذاری، تعداد معابر نامگذاری شده به نام شهدا و اسامی ارزشی این منطقه به ۱۳۷۵ معبر رسید.

چاپ چاپ