در شهرداری منطقه سه روی داد؛

عملیاتی کردن نظام آراستگی محیط کار ۵s در منطقه۳

تاریخ انتشار: 18 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به منظور افزایش بهره وری و استفاده بهینه از سرمایه نیروی انسانی و افزایش کارایی، اجرای طرح پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار در منطقه سه عملیاتی گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نظام آراستگی، مجموعه فعالیت هایی است که در قالب یک نظام فرهنگی، مدیریتی که برای ایجاد و حفظ محیطی سامان یافته، مرتب، پاکیزه، زیبا، دلپذیر، استاندارد و با انضباط برای کار تاکید دارد. امروزه نظام آراستگی روشی کلیدی در مدیریت و در واقع برنامه ای برای مشارکت همه جانبه تمامی کارکنان است.
وی در ادامه به اثرات اجرای این طرح پرداخت و اظهار کرد: با هدف ارتقاء کیفیت، سامان دادن، نظم و ترتیب، پاکیزه سازی، هماهنگی و ایجاد انضباط در محیط کار و همچنین زیبا شدن و دلپذیر شدن محیط کار، ارتقای روحیه کارکنان، کاهش خستگی و کسالت روانی ناشی از محیط کار و افزایش بهره وری در محیط کار، مجموعه شهرداری منطقه سه اقدام به برگزاری نشست تخصصی نظام آراستگی محیط کار با حضور اعضا برگزیده نمود تا طی آن شیوه های عملیاتی کردن نظام ۵S بررسی شود.
وی در پاین گفت: ناگفته نماند که طرح نظام آراستگی یک از گام های مهم چرخه مدیریت بهره وری در محل کار است و استقرار این نظام در منطقه سه شهرداری در دو سطح ستادی و عملیاتی در حال پیگیری است و موارد مورد نظر به زودی اجرایی می شود.
لازم به ذکر است در این نشست تخصصی که با حضور اعضای کارگروه نظام آراستگی در محل سالن جلسات منطقه تشکیل گردید، توضیحات لازم در خصوص روش اجرایی در فاز اول نظام آراستگی بیان گردید و مقرر گردید پرسنل ذی ربط با اجرای مفاد دستورالعمل نظام آراستگی سعی در رفع نواقص و ساماندهی و ارتقای سطح انضباط محیط کار خویش کنند.
http://zone3.mashhad.ir/news/1061350-عملیاتی-کردن-نظام-آراستگی-محیط-کار-منطقه۳٫html

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.