طنین دلنشین  قران از حنجره طلایی استاد حمید شاکرنژاد قرآن با شیواترین اسلوب و صوت ِ دلنشین قرائت شد
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر:

طنین دلنشین قران از حنجره طلایی استاد حمید شاکرنژاد قرآن با شیواترین اسلوب و صوت ِ دلنشین قرائت شد...

تاریخ انتشار: 18 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر طنین دلنشین قران از حنجره طلایی استاد حمید شاکرنژاد قاری بین المللی قران در اول شب شب قدر برای عاشقان اهل بیت و عصمت و طهارت در مسجد نصیر خان دلنوازی کرد .
فاطمه ذبیح پورمسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر ویژه این مراسم عنوان داشته است که:
باید از هر فرصتی برای گشودن دریچه ‏ای به سوی آموزش و گرایش جوانان و بهره مندی مومنان از کلام خدا استفاده کردو تلاش کنیم تا شیفتگان کلام الهی و همه علاقه  ‏مندان انس و الفت با این کتاب آسمانی را به تعمق در علم قرائت بعنوان یکی از روش ‏های انس با قرآن راغب نموده و آنان را به کوشش بیشتر برای ورود به این عرصه رهنمون سازیم .
در ادامه اویس موسی زاده رییس کمیسیون فرهنگ ، حقوقی و اجتماعی شورای اسلامی بهشهر عنوان داشته است:
در قرآن کریم تاکید شده برای انسان هر چقدر میسر است قرآن بخواند امشب در این برنامه تلاوت قرآن به نحو احسنت و با رعایت کلیه قواعد آن حول محورهای فنون صوت و ترتیل اجرا وتمام حضار مخصوصا جوانان ما مستفیذ شدند و ما باید عنوان کنیم آنقدرهنر نداریم که کلام خدا را از آنچه که هست زیباترجلوه دهیم پس هنر قاریان کلام وحی در این است که از این زیبایی حسن استفاده را برای عاشقان و مومنان جلوه نمایند.
اویس موسی زاده اولین رویکرد محفل انس با قران را که باحضور قاری بین اللملی قران استاد حمید شاکرنژاد درمسجد نصیر خان برگزار شده تاکید داشته است که: قرآن فعالیت در جنبه تعبدی و الهی است و قاریان و فعالان قرآنی میبایست برای جلب رضایت الهی قرائت قرآن را پیشه جوانان و علاقمندان ساخته وآن را به نسل جوان انتقال دهند .
در پایان روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر گزارش داده است که در این مراسم برنامه مداحی و تواشیح از دیگر برنامه های محفل انس با قران بوده است .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.