بهره برداری از اولین فرهنگسرای شهرستانی کشور در رفسنجان به مناسبت روز خبرنگار
تاریخ انتشار: 09 آگوست 2019 - اخبار, اختصاصی

بهره برداری از اولین فرهنگسرای شهرستانی کشور در رفسنجان به مناسبت روز خبرنگار...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

فرهنگسرای رسانه، هدیه شهرداری رفسنجان به خبرنگاران و اصحاب رسانه

بهره برداری از اولین فرهنگسرای شهرستانی کشور در رفسنجان به مناسبت روز خبرنگار

شهرداری رفسنجان در اقدامی ابتکاری به مناسبت روز خبرنگار فرهنگسرای رسانه را افتتاح و به خبرنگاران تقدیم نمود.

در مراسمی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و به مناسبت افتتاح سه فرهنگسرای جدید شهرداری در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان از رویکرد شهرداری برای ایجاد پاتوق های فرهنگی در شهر خبر داد و گفت: فرهنگسراها محل هایی برای برپایی نمایشگاه ها، نشست های کتابخوانی و برنامه های فرهنگی و هنری هستند.

وی با بیان اینکه رفسنجان دارای چهار فرهنگسرای آماده و فعال بوده و بزودی دو فرهنگسرای دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید، گفت: فرهنگسرای خیام در خیابان خیام، فرهنگسرای ترنج در بلوار امام حسن مجتبی علیه السلام، فرهنگسرای جوان در بوستان جوان و فرهنگسرای رسانه در مجتمع ستاره پذیرای علاقمندان در حوزه های فرهنگی و هنری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در آیین بهره برداری از نخستین فرهنگسرای رسانه شهرستانی کشور گفت: نگاه به مسائل حوزه فرهنگی شهری از دید شهردار رفسنجان و پیگیری مسائل فرهنگی و هنری از سوی وی در کنار اجرای پروژه ها و زیرساخت های عمرانی شهری قابل تقدیر است.

محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه ۶ فرهنگسرای رسانه در مراکز استان های کشور وجود دارد و نخستین فرهنگسرای رسانه شهرستانی کشور در رفسنجان احداث شده است تصریح کرد: شهردار رفسنجان در کنار برنامه های عمران شهری از حوزه توسعه فرهنگ و هنر غافل نبوده و در این شهر به ایجاد پاتوق هایی برای جامعه فرهنگی هنری پرداخته است.

وی ادامه داد: فرهنگسرای رسانه هدیه ای از سوی شهرداری رفسنجان به خبرنگاران و اتفاق بسیار جالب و قشنگی است و این پاتوق ها در شهرهای دیگر بسیار اندک است.

در این مراسم که با نشست خبری نیز همراه بود از خانواده شهید احمد محمدی تنها شهید خبرنگار رفسنجانی تجلیل شد.

لازم به توضیح است که فرهنگسرای رسانه شهرداری رفسنجان به نام شهید احمد محمدی نامگذاری شده است.

چاپ چاپ