دیدار صمیمی شهردار منطقه۲۱ با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق۹و۲۱
تاریخ انتشار: 17 آگوست 2019 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

دیدار صمیمی شهردار منطقه۲۱ با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق۹و۲۱...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن انجام شد؛
رحمانی شهردار منطقه۲۱ همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در دیداری صمیمی با شنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق۹و۲۱ که از آزادگان سرفراز کشورمان است، گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: سال ۱۳۶۹ سال پر تلاطمی برای مردم ایران بود، در گرماگرم تابستان، روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند.
وی در ادامه افزود: مساله اسارت طولانی آزادگان گرانقدر به نوبه خود امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت آن را به انجام رسانده و اسرای ما از خود آزادمردی نشان دادند و سرانجام با موفقیت و سرافرازی به وطن بازگشتند.
میرودود سیدشنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق۹و۲۱ در ادامه این دیدار صمیمی ضمن تشکر از حضور شهردار و مدیران شهری منطقه۲۱ همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن یادآور شد: آزادگان در دوران اسارت، شرایط سختی را گذراندند، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند.
بنا بر این گزارش؛ “میر ودود سیدشنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق۹و۲۱” از آزادگان سرافراز ایران اسلامی است که حدود هشت سال در زندان های رژیم بعث عراق زندانی بود.

چاپ چاپ