مدیریت شهری منطقه۲۱ مشوق جوانان برای “ازدواج آسان” می شود
در آستانه روز تکریم و گرامیداشت "خانواده "؛

مدیریت شهری منطقه۲۱ مشوق جوانان برای “ازدواج آسان” می شود...

تاریخ انتشار: 24 آگوست 2019 - اخبار, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در آستانه ۲۵ ماه ذی الحجه و “روز خانواده”، طی مراسمی تحت عنوان “ازدواج آسان”؛ جمعی از جوانان منطقه۲۱ سنت پیامبر مکرم اسلام(ص) را به جا آوردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مراسم “ازدواج آسان” چهارده زوج جوان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت با حضور خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و رحمانی شهردار منطقه۲۱ در آستانه ۲۵ ماه ذی الحجه و “روز خانواده” برگزار شد.
بنا بر این گزارش؛ طی این مراسم که با هدف تشویق هرچه بیشتر جوانان به ازدواج آسان و دوری از تجملات و ظواهر دنیوی برگزار شده بود، حجت الاسلام والمسلمین برمایی تمامی جوانان را به ساده زیستی و پیروی از سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) دعوت کرد.
در بخش دیگری از این مراسم؛ خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر “انجام ازدواج آسان برای جوانان”، والدین زوج های جوان را نیز تشویق به حمایت بیشتر و کاهش سطح توقعات کرد.
لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم “ازدواج آسان”، از چهارده زوج جوان ساکن در محدوده منطقه۲۱ که به عقد نکاح یکدیگر درآمده بودند، با اهدای لوح یادبود و هدایایی به مناسبت این پیوند آسمانی تجلیل شد.

چاپ چاپ