منطقه۲۱ با تمام قوا و آمادگی کامل به استقبال مهر۹۸ می رود
تاریخ انتشار: 18 سپتامبر 2019 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

منطقه۲۱ با تمام قوا و آمادگی کامل به استقبال مهر۹۸ می رود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه۲۱ از اجرای اقدامات ویژه در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی ورودی غربی پایتخت به مناسبت فصل بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رحمانی شهردار این منطقه با بیان اینکه “آیین بازگشایی مدارس” در ۶۴مدرسه ورودی غربی پایتخت اجرایی می شود؛ گفت: برنامه های اجتماعی-فرهنگی امسال در چهار محور “آیین بازگشایی”، “آموزشی”، “حمایتی” و “گردشگری” و در قالب ویژه برنامه “مهر قلم” و “جشن بزرگ مهر” در سطح مدارس نواحی سه گانه ورودی غربی پایتخت اجرایی می شود.
وی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه های عمرانی جهت کارشناسی موارد ایمن سازی، رفع موانع و بهسازی معابر منتهی به مدارس سطح منطقه۲۱ در نواحی سه گانه با هدف سهولت در تردد ایمن دانش آموزان افزود: در این کارگروه ها ضمن نیاز سنجی و شناسایی موارد نقص در معابر، نسبت به رفع نقاط آبگیر احتمالی، لکه گیری های آسفالت، ترمیم جداول و انهار تصمیماتی اتخاذ شده است.
رحمانی با تاکید بر رسیدگی سریع به درخواست های مدارس مبنی بر بهبود وضعیت فضای سبز آنها یادآور شد: رفت و روب معابر، شستشوی مخازن و المان های شهری، حذف زوائد فیزیکی، رنگ آمیزی نقاشی های دیواری مدارس، توزیع کیسه و مخازن پسماند خشک در مدارس، لایروبی جوی ها و طعمه گذاری کلونی های جانوران مضر شهری در معابر منتهی به مدارس و … از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه۲۱ در ایام پایانی شهریور ماه است.
این مقام مسئول شهری همچنین تاکید کرد: امسال نیز مانند سنوات گذشته، “اتوبوس مدرسه” از ساعت۷ صبح با سرفاصله های ۵دقیقه، آماده جابجایی دانش آموزان از ایستگاه های مشخص شده به سمت مدارس است تا با این اقدام از بروز گره های ترافیکی صبحگاهی در روز اول مهر ماه کاسته شود.
شهردار منطقه۲۱ در خاتمه خاطرنشان کرد: اقدامات فوریتی سامانه ۱۳۷ منطقه۲۱ نیز در قالب اجرای “طرح استقبال از مهر” با حضور عوامل اجرایی۱۳۷ نواحی سه گانه این منطقه و با اهداف آراستگی بصری شهر، ارائه خدمات شایسته به شهروندان منطقه۲۱ و افزایش رضایتمندی آنان به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

چاپ چاپ