رونمایی کامل از تصاویر شهدا در هفته دفاع مقدس؛

رویکرد جدید مدیریت شهری حفظ یاد و نام شهدا در شهر است

تاریخ انتشار: 19 سپتامبر 2019 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

◀️

◀️ شهردار رفسنجان با اشاره به آغاز نصب تصاویر شهدا در بسیاری از میادین شهر طی یک ماه اخیر، گفت: در طول یکسال و نیم گذشته نزدیک به ۵۰ کوچه و خیابان به نام شهدای گرانقدر رفسنجان نامگذاری شده است.

⏪ به گزارش #روابط_عمومی #حوزه_شهردار، محمدرضا عظیمی زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن اعلام این خبر، افزود: مفتخریم که توانستیم از ابتدای دوره مدیریت شهری جدید و به منظور پاسداشت یاد شهیدان والامقام، بسیاری از میادین و معابر شهر را به نام و تصاویر شهدا مزین کنیم.

⏪ وی با بیان اینکه نصب تصاویر شهدا در میادین آغاز شده و در هفته دفاع مقدس به طور کامل از آن ها رونمایی می شود، تصریح کرد: تصاویر زیبای شهیدان حسینی، شهید میرزابیگی، شهید میرافضلی، شهید علی یزدی پور، شهیدان امراللهی، شهید کاظمی، شهید زکریا، شهید محمدی نسب، شهیدان امینی و شهیدان زینلی آماده و تعدادی از آن ها نصب شده یا در حال نصب و اجراست.

⏪ شهردار رفسنجان هم چنین با اشاره به نصب المان شهدا در تقاطع خیابان شهید شفیعی با بستان به بهسازی میدان شهدای رحمت آباد نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی این میدان با حفظ اصالت آن و هم چنین بهره مندی از اشعار و توصیفات متناسب با شهیدان بزرگوار سال گذشته اجرا گردید.

⏪ وی تصریح کرد: یادمان شهدای مدافع حرم نیز طراحی شده و به زودی در محل زیرگذر شهدای مدافع حرم واقع در بلوار خلیج فارس اجرا می شود.

⏪ شهردار رفسنجان ادامه داد: امیدواریم با این اقدام ارزشمند که بی شک رضایت خانواده و هم رزمان شهدا را نیز به دنبال دارد، شاهد بهره مندی از برکات حاصله از این حرکت زیبنده در شهر باشیم.

⏪ محمدرضا عظیمی زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش اعضای کمیته نامگذاری شهرداری و به همت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در یکسال و نیم گذشته نزدیک به ۵۰ کوچه و خیابان به نام شهدا نامگذاری شده است.

چاپ چاپ