تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2019 - اخبار

چهارشنبه های پاک در قلب پایتخت

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶، از اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در چهارشنبه های هر هفته در محلات منطقه شش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی گفت: بر این اساس چهارشنبه های هر هفته نواحی ششگانه منطقه در یک محله پایلوت و مشخص شده با بسیج کلیه اکیپ های اجرایی و نیرو های خدمات شهری و رفت و روب طرح ویژه نگهداشت را اجرا می کنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ ادامه داد: در این طرح کلیه آیتم های مرتبط با فعالیت های خدمات شهری در حوزه فضای سبز ، زیباسازی ، ساماندهی ، پسماند و محیط زیست در موضوعات استقبال از مهر مورد توجه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: حدود ۱۵۰ نفر از پرسنل و عوامل اجرائی با استفاده از تجهیزاتی شامل ماشین جدول شو ، جاروب ، واترجت ، خاور ، مخزن شور ، تانکر ، نیسان فعالیت دارند.
معاون خدمات شهری منطقه رسیدگی به پیامهای سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و درخواستهای شهروندان در این طرح را بسیار با اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: این طرح در روزهای چهارشنبه در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.
گفتنی است چهارشنبه گذشته این طرح در خیابان نجات اللهی، خیابان وصال شیرازی، خیابان کریم خان، خیابان کارگر از گمنام تا خیابان بیستم،خیابان ولیعصر ضلع شمال پارک ساعی وضلع شمال خیابان اسد آبادی اجرا شد.

چاپ چاپ