دو پروژه بزرگ عمرانی  شمال تهران افتتاح  رسمی شد
در آستانه مهر

دو پروژه بزرگ عمرانی شمال تهران افتتاح رسمی شد

تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2019 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

دو پروژه بزرگ عمرانی غرب منطقه یک با هدف کاهش ترافیک بزرگراه شهید چمران – پارک وی و روان سازی تردد وسایل نقلیه در محله های شمال غرب منطقه یک شنبه – ۳۰ شهریور ماه – با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح رسمی این پروژه که با حضور اعضای شورای شهر و مسئولان شهری تهران و شمیرانات به به انجام رسید اظهار داشت: پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران ( شهید سرهنگ خلبان نوروزی) امروز یک دسترسی جدید به منطقه ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، مقدس اردبیلی است و امیدواریم از حجم گلوگاه مقابل نمایشگاه در بزرگراه چمران کاسته شود.
وی با بیان اینکه بخشی از ترافیک به ضلع شمالی منتقل می شود، یادآورشد: همزمان با تکمیل این پروژه عرض خیابان رشیدالدین فضل‌اله نیز تعریض شد.

حناچی با بیان اینکه این کار با همکاری مجموعه نمایشگاه بین المللی اجرا شده است، افزود: این پل می تواند یکی از گره های ترافیکی بزرگراه شهید چمران به خصوص در ساعات پیک ترافیکی صبح و عصر را باز کند.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیز اظهار داشت : دوپروژه احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشیدالدین فضل ا… و بالعکس که۹۰ درصد عملیات اجرایی آن از بهمن ۹۷ ودرمدت کمتراز ۶ ماه، به همراه طرح تعریض باند جنوبی بلوار رشیدالدین فضل ا… که فرایند طراحی و اجرای آن در مدت ۳ ماه ، در مجموع با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است ،بطورهمزمان آماده افتتاح و بهره برداری شد.

موسوی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری بر این بود که هر دو پروژه را همزمان و بطور کامل ، تا پایان تابستان و در آستانه مهرماه به بهره برداری برساند که این امر با پشتکار و تلاش شبانه روزی نیروهای اجرایی و همکاری نمایشگاه بین المللی در آزاد سازی گذر به نتیجه رسید و ابتدا مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفت و امروز نیز افتتاح رسمی شد.

موسوی گفت: پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران به انضمام رمپ های ورودی و خروجی به طول ۳۳۸ متر و طرح تعریض بلوار رشیدالدین فضل اله به طول ۴۳۰ متر از بزرگترین پروژه های عمرانی غرب منطقه یک محسوب می شوند.

چاپ چاپ