تاریخ انتشار: 06 اکتبر 2019 - اخبار شهرداری ها

انجام عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در منطقه ۷

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون فنی و عمران منطقه ۷ از انجام عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت به میزان ۱۱ هزار تن از ابتدای سال تاکنون در سطح نواحی پنجگانه این منطقه خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ ، محمدجواد خسروی با اعلام این مطلب افزود : خیابان های شهید بهشتی ، شهید مطهری ، شریعتی ، حقوقی ، خرمشهر ، اندیشه ، خواجه نصیر ، سهند و … تنها بخشی از محورهای اصلی این منطقه بود که عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در آنها اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مدیران شهری بر بهسازی آسفالت معابر شهر تهران در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان ، خاطرنشان کرد : اجرای عملیات روکش و تراش مکانیزه آسفالت طبق برنامه ریزی های انجام شده در اولویت اقدامات این معاونت قرار دارد .

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد : لکه گیری و روکش دستی آسفالت به میزان ۳ هزار و ۶۲۲ تن در سطح نواحی پنجگانه این منطقه در شش ماه نخست سال ۹۸ از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی معاونت فنی و عمران منطقه بوده است .

وی با تأکید بر اینکه معابر پر تردد از مهم ترین فضاهای عمومی و اجتماعی هستند که امکان انجام تعاملات اجتماعی ، کار و .. را برای شهروندان ایجاد می کند ، تصریح کرد : توجه خاص و ویژه به کیفیت پیاده راه ها ، سواره راهها و مناسب سازی این معابر قطعاً در افزایش رضایت شهروندان از فضای شهری موثر خواهد بود .

خسروی بهبود کیفیت آسفالت معابر را یکی از مولفه های موثر در ارتقاء زیر ساخت های معابر شهری عنوان کرد و گفت : تیم اجرایی معاونت فنی و عمران این منطقه به طور شبانه روزی در حال تلاش است تا بتواند با رفع نواقص و مشکلات در راستای ایجاد شرایط مساعد در معابر و تحقق شعار شهرداری تهران مبنی بر ” تهران شهری برای همه ” گام بردارد .

وی در پایان تأکید کرد : تمام معابر و گذرگاه های سطح محدوده منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند ، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط در اسرع وقت اجرا می شود .

چاپ چاپ