- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

برنامه های هفته ملی کودک در شمال تهران آغاز شد

برنامه های فرهنگی و آموزشی به مناسبت هفته ملی کودک با هدف تقویت روحیه ی نشاط ، شادابی ، امید و پویایی،رشد و سلامت جسم و روان کودکان در شمال تهران آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : هفته ملی کودک با هدف توجه به کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته از ۱۳ الی ۱۹ مهر ماه سال جاری در شمال تهران اجرا می شود.
وی گفت : مهم‌ترین عناوین روزها و محور فعالیت‌های هفته ملی کودک به ترتیب ۱۳مهر- شهر ، کودک ، با نیازهای ویژه ، فرصت های برابر – ، ۱۴مهر- شهر ، کودک، آموزش، سلامت و ایمنی- ۱۵ مهر- شهر ، کودک، محیط‌زیست ، میراث فرهنگی و گردشگری- ۱۶ مهر- شهر ،کودک، صلح، بازی و نشاط- ۱۷ مهر- شهر ، کودک، رسانه و ارتباطات- ۱۸ مهر- شهر ، کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه و ۱۹ مهر- شهر ، کودک ، خانواده ، سبک زندگی ایرانی اسلامی – است که در هر روز برنامه های مختلفی برای کودکان اجرا می شود .
توسلی گفت : ویژه‌ برنامه‌های متنوع هفته‌ ملی ‌کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی و تقارن با ایام ماه صفر ، در دو سطح ویژه‌ کودکان و نوجوانان و هم‌چنین مربیان و والدین در تمامی مدارس ، کانون های کودک محلات ۲۷گانه و… به مدت یک هفته اجرا می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان اینکه شعار هفته ملی کودک “تهران، شهری برای همه کودکان ” است تصریح کرد : در اولین روز این هفته ، ۲۵ نفر از کودکان کانون های کودک محلات شمال تهران از برج میلاد ، بازدید کردند.
وی افزود: در برگزاری ویژه‌ برنامه‌های این هفته معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ، حمل و نقل و ترافیک ، سازمان بوستان ها و فضای سبز ، آتش نشانی ، زیباسازی ، شرکت شهر سالم ، شهروند و ….. مشارکت دارند.