- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

شهردار کرمان گفت: اصلاحیه‌ی ۲۰۰ میلیارد تومانی بودجه‌ی شهرداری کرمان در راه است.

شهردار کرمان در نشست این هفته‌ی شورای اسلامی شهر خبر داد:

اصلاحیه‌ی ۲۰۰ میلیارد تومانی بودجه‌ی شهرداری کرمان در راه است
برنامه‌ریزی برای بودجه‌ی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال آینده

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در نشست عمومی این هفته‌ی شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تسلیت ایام اربعین، از برنامه‌ریزی برای بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال آینده، خبر داد.
شهردار کرمان در این نشست، به وضعیت درآمدی شهرداری در سال جاری اشاره کرد و گفت: در شش ماه اول امسال درآمد شهرداری کرمان بیش از آنچه می‌بایست محقق شده است و ما این را نتیجه‌ی همکاری کامل شورا با شهرداری می‌دانیم.
وی ادامه داد: به هر حال تصویب لوایحی که سال گذشته شهرداری به شورا ارائه داد و تحقق مجموعه‌ی نظراتی که شهرداری به شورا ارائه و شورا ارائه داد، بدون کمک و همدلی شورا ممکن نبود.
عالم‌زاده افزود: من این را همیشه گفته‌ام که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند این مدیریت را به سرانجام برساند مگر با همکاری مجموعه‌ی شورای شهر.
وی تصریح کرد: ما بر اساس درآمدهای محقق شده‌مان در سال جاری و آنچه فکر می‌کنیم تا پایان سال تحقق خواهد یافت،اصلاحیه بودجه را به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان که معادل ۴۰ درصد بودجه است. افزایش خواهیم داد.
شهردار کرمان ادامه داد: این کار، یکی از اقدامات انقلابی در شهرداری کرمان است که امیدواریم با تحقق آن بتوانیم سال آینده، بودجه‌ شهرداری را هم بر اساس ۱۰۰۰ میلیارد تومان ببندیم یعنی ظرف دو سال بتوانیم به چنین افزایشی دست پیدا کنیم.
عالم زاده افزود: من مطمئن هستم با همین وضعیت اقتصادی کشور می‌توان این کار را انجام داد به شرط آنکه این همدلی و همکاری شورا با شهرداری ادامه پیدا کند.
شهردار کرمان تصریح کرد: قطعا شهرداری هر درآمدی کسب کند، برای شهر و مردم کرمان هزینه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه آسفالت به عنوان اولین مظهر شهرنشینی است که شهرداری‌‌ها باید آن را به عنوان اولین خدمت انجام دهند، افزود: این در حالی است که در حال حاضر معابری در شهر کرمان وجود دارد که ۲۰ سال است، آسفالت نشده‌اند.
عالم‌زاده خاطرنشان کرد: این وضعیت، زیبنده‌ی شهر کرمان نیست و نباید شهر کرمان را در حد یک روستا نگه‌داریم و نوع نگاه‌مان در حوزه‌ی درآمدی به شهر کرمان به پایین‌تر از خودمان باشد.
شهردار کرمان گفت: اگر می‌خواهیم شهر کرمان را توسعه دهیم، بایستی مبانی کار و ریل‌گذاری آن انجام شود که خوشبختانه سال گذشته همکاران ما در حوزه‌های مختلف زحمت زیادی کشیده و این کار را به صورت مبنایی انجام داده‌اند.
وی با بیان اینکه امسال بخشی از ثمره‌ی نهالی که کاشته شد، را دیدیم و سال آینده هم اگر به همین صورت کار کنیم، مردم تحولات عظیمی را در حوزه‌ی شهری خواهند دید، ادامه داد: قطعا سود و نفع این اقدامات به شهر و همه‌ی مردم کرمان خواهد رسید .