تاریخ انتشار: 22 جولای 2014 - اخبار

همزمان با ماه مبارک رمضان؛ جزء خوانی قرآن کریم در شهرداری منطقه سه مشهد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

جلسات جزء خوانی قرآن کریم در نمازخانه شهرداری منطقه سه در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان و همچنین نشر معارف اسلامی وآشنایی کارکنان شهرداری با آیات نورانی قرآن و مسائل روز شهرداری در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جلسات قرائت قرآن،تفسیر و بیان احکام شرعی نموده است.دراین جلسه که حداقل نیم ساعت قبل از شروع کار اداری با حضور کارکنان شهرداری آغاز می شود یک جزء از قرآن کریم قرائت وسپس معانی وتفسیر آیات تلاوت شده در حد مقدورات زمان بیان می شود.
این برنامه به منظور تقویت، و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی و تقویت بنیه آموزشی نیروها برگزار می گردد چرا که جلسات قرآنی علاوه بر تابش نور معنویت باعث افزایش برکت در زندگی و کارایی و پویایی در محیط کار می شود.
جلسه انس با قرآن کریم این منطقه تا انتهای ماه مبارک رمضان هر روز صبح از ساعت ۷ الی ۸ صبح و با حضور مدیران، معاونان و کارشناسان در محل نماز خانه منطقه سه برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ تفسیر آیات قرآن مجید، خواندن دعای روزهای ماه مبارک و همچنین برگزاری پر شور نماز جماعت از دیگر برنامه‌های سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد در ماه ضیافت رمضان می‌باشد.
این محافل با مشارکت مسئولین و کارکنان منطقه سه و با همکاری چند تن از قاریان و حافظان قرآنی منطقه برپا شده است که مورد استقبال خیل همکاران در شهرداری قرار گرفته است.
شایان ذکر است برگزاری جلسات قرآن در محیط کار که با عنایت و توجه ویژه شهردار منطقه،به همت روابط عمومی و امور فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید یوسفیان برگزار می شود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.