در راستای تأمین زیرساختهای محلی انجام می شود؛

احداث نخستین بوستان محله مسگرآباد در منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: 13 نوامبر 2019 - اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نخستین بوستان محله مسگرآباد در راستای تأمین زیرساختهای این محله با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی ساخت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه محله مسگرآباد از سال ۹۴ به محله های منطقه اضافه شده است، افزود: عملیات ساخت این بوستان از سال ۹۷ براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و دستورالعمل شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، بوستان شهدای محله مسگر آباد در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع جنب بیمارستان بیماریهای خاص احداث شده است و عملیات محوطه سازی، جدول کشی، نصب ۲ پایه چراغ ۹ متری و مناسب سازی به منظور دسترسی توان یابان به اتمام رسیده است و درآن ۷ نیمکت و ۵ سطل زباله نصب می شود.

کریمی پور با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ با برخورداری از ۱۲۱ بوستان و داشتن سرانه فضای سبز ۳۷/۱۹ متر مربعی به ازای هر نفر از مناطق سرآمد شهر تهران است، افزود: با احداث این بوستان تمامی محله های این منطقه صاحب بوستان می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: محرومیت زدایی یکی از راهبردهای اصلی مدیریت شهری در توزیع عادلانه خدمات با رویکرد محله محوری است و بوستان شهدای محله مسگرآباد با هدف جبران عقب ماندگی این محله تا پایان ماه به بهره برداری خواهد رسید.

چاپ چاپ