- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

روز قدس روز جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب اهمیت روز قدس را دو چندان کرده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر به مناسبت اهمیت روز جهانی و حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب گفتگوی اختصاصی با شهدار بهشهر داشته اند .
حمیدآزموده شهردار بهشهر د راین گفتگو با توجه به اهمیت روز قدس عنوان داشته اند که : روز قدس، روز همبستگی امت اسلامی در حمایت از آرمان های فلسطین است و مردم با حضور باشکوه در این راهپیمایی، مظلومیت مردم فلسطین را به دنیای استکبار اعلام می کنند

شهردار بهشهر با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه ادامه داده است : مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت و همدلی با مردم ستم دیده فلسطین و نقش برآب کردن توطئه های دشمنان، باردیگر غیرقانونی بودن رژیم اسرائیل را به جهانیان اثبات می‎کنند.
حمیدآزموده شرکت در مراسم روز قدس را ابراز همدردی با ملت غزه دانته و تاکید داشته است که: باید نفسی تازه به جهان اسلام بدمیم، مسئله قدس مربوط به کل جهان اسلام است اکنون با گذشت ۳۵ سال از ابتکار معجزه گون و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و رهبری حکیمانه و تداوم مدبرانه مقام معظم رهبری ،آرمان آزادی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فراتر از جغرافیای جهان اسلام، ملل و جوامع آزادیخواه و حق‌طلب در اقصی نقاط عالم و حتی در قلب اروپا و آمریکا را با خود همراه و هم صدا ساخته پس یقینا با حضور مان در راهپیمایی روز قدس حمایت خودرا از مردم بویژه از کودکان غزه اعلام میداریم . .
در پایان شهردار بهشهر اعلام داشته است که در روز جمعه با اجرای برنامه های فرهنگی متنوع حمایت خودراازمردم فلسطین اعلام خواهیم داشت .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر