از قابلیتهای اکوتوریسم در بهشهر نباید غافل شد
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر :

از قابلیتهای اکوتوریسم در بهشهر نباید غافل شد

تاریخ انتشار: 23 جولای 2014 - اخبار, از سراسر ايران, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

IMG_0721حضور اکوتوریسم در طبیعت بکرآبشار سنگ نو، توجیه اقتصادی دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر حمیدآزموده شهردار بهشهر با دو هدف از پیش تعیین شده از آبشار سنگ نو در ارتفاعات کوهپایه ایی که فاصله ۱ کیلومتری از شهر داشته بازدید کرده اند .
حمیدازموده شهردار بهشهر در بازدید بعمل آمده از منطقه بکر آبشار سنگ نو و با اشاره به اینکه بهشهر فقیر نیست، بلکه «غریب» است، اذعان داشته: آبشار سنگ نو همانند فضاهای طبیعی و گردشگری بهشهر فرصتهای قابل توجهی برای سرمایه گذاری با ارائه طرح جامع برای پروژه های اکوتوریسم فراهم بوده که متاسفانه بی توجهی به آهنگ توسعه دراین منطقه طبیعت بکر را به نابودی می کشاند.
شهردار بهشهرادامه داده است که: ما صراحتا اعلام داشته در صورت واگذاری این منطقه از سوی دستگاههای مرتبط ، شهرداری با تدوین و ارائه طرح جامع نسبت به حضور گردشگران به ارتقائ این صنعت در این شهر اقدام نموده و ما معتقدیم رقابت بر سر جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و حضور اکوتوریسم در منطقه به یکی از واقعیت های اقتصادی منجر خواهد شد .
در پایان گفتنی است مسافت مسیر مرکز شهر به آبشار سنگ نو که از رودخانه کوهی خیل میگذرد کمتراز ۵ کیلومتر بوده و د راین مسافت کوتاه
دما ی هوا تا مرکز شهر بیش از ۵ درجه خنک تر میباشد .

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.