از نظرات کارشناسی اساتید موضوعات فرهنگی و شهری استقبال می کنیم
شهردار کرمان

از نظرات کارشناسی اساتید موضوعات فرهنگی و شهری استقبال می کنیم...

تاریخ انتشار: 03 دسامبر 2019 - اخبار, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار کرمان در کارگروه «فرهنگی اجتماعی شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان»:
از نظرات کارشناسی اساتید موضوعات فرهنگی و شهری استقبال می کنیم

دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان، ضمن تشکر از شهردار کرمان به جهت اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و نو در این شهر طی یک سال گذشته، گفت: خوشبختانه در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای شهر کرمان، شاهد رونق اجرای برنامه های فرهنگی و شهروندی از جمله جشنواره ها و شورای اجتماعی محلات هستیم.




به گزارش کرمان آنلاین، زهرا ایرانمنش در کارگروه فرهنگی اجتماعی شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان» که در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، ادامه داد: در ابتدای کار راه‌اندازی شبکه ملی، با همت و همراهی مهندس عالم‌زاده شهردار کرمان تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه و شهرداری در این زمینه بسته شد که جای تقدیر و تشکر دارد.
شهردار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه امروزه هیچ سازمانی به تنهایی، مستقل و بدون نظر کارشناسی نمی‌تواند اقدامات صحیح و درست انجام دهد، ادامه داد: امروزه برای برگزاری و اجرای هرگونه برنامه فرهنگی نیاز به نظرات کارشناسانه و همکاری نهاد های است و به همین دلیل بهتر است برای این امر، ساز و کار قانونی دیده شود.
سید مهران عالم زاده ادامه داد: با استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات فرهیختگان عرصه فرهنگی علاوه بر هم‌افزایی و همکاری مدیران نهادهای مختلف و متخصصان عرصه‌ی فرهنگی، شاهد انسجام در برگزاری برنامه‌ها و اقدامات متنوع و جدید متناسب با نیاز مردم و جامعه در شهر خواهیم بود.
وی تاکید کرد: از نظرات اساتید دانشگاه و کارهای تحقیقاتی و پژوهشی آنها استقبال می کنیم،
لازم به ذکر است در این جلسه بیش از۴۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاه های استان کرمان و جمعی از مدیران استان حضور داشتند که به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .
گفتنی است انتخاب اعضای کمیته های تخصصی، طرح موضوع فرهنگ شهروندی و شهر دوستدار کودک دستور جلسه این کارگروه بود که به صورت ماهانه برگزار شود.

چاپ چاپ