تاریخ انتشار: 04 دسامبر 2019 - اخبار شهرداری ها

جان گرفتن قلب پایتخت با هنر دست افراد توان یاب

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه شش به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت در مرکز توانبخشی ارمغان عصر حضور یافت و گفت: در برخی از آثار زیباسازی شهر از هنر دستان افراد توان یاب استفاده خواهد شد تا شهر با هنر این شهروندان جان تازه ای بگیرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، تورج فرهادی در این دیدار بازدیدی از کارگاه های هنری افراد توان یاب داشت و گفت: در این مجموعه کارگاه مختلفی همچون کاشی کاری، خیاطی، پاکت سازی، آموزش بسته بندی و غیره وجود دارد که بیانگر ظرفیت بالای افراد توان یاب است.
فرهادی با بیان اینکه افراد توان یاب باید از احترام خاصی در جامعه برخوردار باشند گفت: افراد دارای معلولیت از شهروندان جامعه هستند که دقت خاصی به موضوعات داشته و ذهن و روح شفافی دارند و حقایق را به خوبی می بینند اما توان بیان ندارند.
شهردار منطقه شش با بیان اینکه افراد دارای معلولیت همچون سایر شهروندان حقوقی دارند، گفت: این شهروندان نیازمندان عزت نفس و احترام شهروندی هستند و نباید نگاه ترحم آمیز به آن ها داشت و باید فرهنگ سازی های خاصی در این خصوص صورت گیرد.

⭕تجلیل از افراد دارای معلولیت در قلب پایتخت

همچنین به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور اعضای شورای شهر تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و شهردار منطقه شش از هاتف شرار هنرمند روشندل تقدیر شد.
همچنین در این مراسم که در یکی از مراکز فرهنگی قلب پایتخت برگزار شد از کارکنان دارای معلولیت سازمان بهشت زهرا نیز تقدیر شد.

⭕جشنواره بازی های افراد دارای معلولیت در بوستان لاله

گفتنی است به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت جشنواره بازی های ورزشی مناسب افراد دارای معلولیت نیز در بوستان لاله برگزار شد.
شهردار منطقه شش در حاشیه این مراسم قول مساعدت داد تا امکانات ورزشی مجموعه های شهری به صورت مناسب در اختیار افراد دارای معلولیت و خانواده های این عزیزان قرار گیرد.

چاپ چاپ