شهردار اصفهان:

۵۲۳ ایده و طرح به ایده کاپ دانش آموزی با محوریت «اصفهان ۲۰۲۰» رسید...

تاریخ انتشار: 07 دسامبر 2019 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار اصفهان:
۵۲۳ ایده و طرح به ایده کاپ دانش آموزی با محوریت «اصفهان ۲۰۲۰» رسید/ شهر به خلاقیت و نگاه متفاوت دانشجویان و دانش آموزان نیاز دارد
شهردار اصفهان گفت: بیش از ۵۲۳ ایده و طرح در بخش دانش آموزی در ایده کاپ دانش آموزی با محوریت توسعه گردشگری و طرح «اصفهان ۲۰۲۰» دریافت شد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» ضمن تبریک ۱۶ آذرماه روز دانشجو به همه دانشجویان اصفهانی و دانشجویانی که در اصفهان تحصیل می کنند، با اشاره به اینکه شهر به خلاقیت و نگاه متفاوت دانشجویان و دانش آموزان نیاز دارد، اظهار کرد: از همین رو اول مهرماه ایده کاپ دانشجویی و دانش آموزی با محوریت دریافت ایده های آنها در زمینه توسعه گردشگری با توجه به در پیش بودن اجرای طرح «اصفهان ۲۰۲۰» در اصفهان مطرح شد.
وی ادامه داد: مفتخرم بگویم امروز بیش از ۵۲۳ ایده و طرح در بخش دانش آموزی به دست ما رسید که به نظر مسئولان آموزش و پرورش این مشارکت کم نظیر بوده است. پس از انجام داوری ها نهایتا نفرات اول تا سوم انتخاب و جوایزه ویژه ای به آنها اهدا خواهد شد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در بخش رویداد دانشجویی در مرحله ثبت ایده ها هستیم که با آنها هم با همین روال برخورد می شود.
وی با بیان اینکه فردا (یکشنبه) طی ملاقات مردمی در خدمت شهروندان منطقه ۱۴ شهر اصفهان هستیم، گفت: در این بازدید مانند برنامه های ملاقات مردمی در دیگر مناطق، آقای نصراصفهانی، رئیس شورای شهر، معاونین شهرداری و برخی مدیران ما را همراهی می کنند تا مشکلات مردم منطقه ۱۴ به طور تخصصی بررسی و حل شود.
نوروزی افزود: مدیریت شهری به ایجاد عدالت فضایی در سطح شهر اعتقاد ویژه ای دارد و به همین دلیل خدمت رسانی به مردم این منطقه برای ما اهمیت بالایی دارد. مردم شریف و جوانان منطقه ۱۴ بدانند که پروژه های بزرگی که در این منطقه در حال احداث است چهره منطقه را تغییر خواهد داد و عدالت فضایی ایجاد در این منطقه ایجاد می کند.
وی در خصوص مترو، با بیان اینکه با وجود آسیب هایی که در حوادث اخیر وارد شد خط یک را برای خدمت رسانی کامل آماده کردیم و در خدمت مردم بود، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۹۰ هزار نفر در حال استفاده از مترو هستند و امیدوارم در شرایط جوی کنونی افرادی که در مسیر مترو قرار دارند وسیله نقلیه شخصی خود را کنار بگذارند و از مترو استفاده کنند تا شاهد رونق مسافری در حوزه حمل و نقل شهری به ویژه در بخش مترو باشیم.

چاپ چاپ