تاریخ انتشار: 23 جولای 2014 - اخبار

اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک در خصوص ارتقاء فرهنگ ترافیک...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رضا علینقی پور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک، اعلام کرد: سازمان تاکسیرانی شهر اراک در سال ۹۳ ارتقاء فرهنگ ترافیک میان شهروندان و تاکسیداران را سرلوحه کاری خود قرار داد.
وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع و همچنین مرتبط بودن این سازمان با مقوله ترافیک، تعداد ۲۰ بنر به متراژ ۲۴۰ متر مربع با موضوع ترافیک چاپ شد و در اکثر نقاط پر تردد شهر نصب گردید.
علینقی پور ادامه داد: همچنین به منظور نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و مزایای آن بین خانواده ها پوسترهایی با مضمون ارتقاء فرهنگ ترافیک و مزایای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به تعداد بالغ بر ۴۰۰۰ قطعه چاپ و در داخل تاکسی ها نصب شد، در همین راستا بنرهایی به صورت استند در محل سازمان تاکسیرانی نصب گردید.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر اراک تصریح کرد: طی برنامه ریزی های مدون این سازمان هر هفته پیامک های ترافیکی را به کلیه تاکسیداران تحت پوشش، ارسال می نماید و در سربرگ کلیه مکاتبات اداری شعارهای ترافیکی درج می گردد و راننده های تاکسی نیز به صورت گروهی و یا خط به خط برخی آموزش های لازم در این خصوص را فرا می گیرند.
علینقی پور در خاتمه خاطرنشان ساخت: به منظور همکاری با ستاد ارتقاء فرهنگ ترافیک استان برخی پوسترهای چاپ شده توسط ستاد در اختیار سازمان قرار گرفته و عوامل سازمان نیز به منظور رؤیت شهروندان بر روی شیشه تاکسی های تحت پوشش نصب می نماید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.