تاریخ انتشار: 23 جولای 2014 - اخبار

بیانیه شهرداری و شورای اسلامی شهر مجن به مناسبت روز جهانی قدس...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بر همه ملتها و دولتها واجب است مسأله فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند.
مقام معظم رهبری
شهرداری و شورای اسلامی شهر مجن با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس همگام با مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مجن ضمن حضور در این روز حساس آمادگی خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام می نمایند. متن بیانیه به شرح ذیل است :
ضرورت شرکت گسترده مسلمانان در مراسم راهپیمایی روز قدس بیشتر از سالهای گذشته است . لذا از مردم فهیم و ولایت مدار مجن دعوت بعمل می آید همچون سالهای گذشته با گام هایی استوار در این روز حساس (روز رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین ) پا به‌ میدان عمل گذاشته و آمادگی خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی به ‌رخ همه جهانیان کشند .
همانا روز قدس از پیش بینی ها و دوراندیشی های خردمندانه و میراث و یادگار های امام خمینی (ره) است لذا دشمنان اسلام این را باید بدانند هرکجا حمایت از فلسطین باشد ما در آنجا حاضر هستیم .
با توجه به اینکه اسرائیلی های غاصب در هیچ جای دنیا جایگاهی ندارند باید بدانند که دنیای اسلام به ویژه مردم شریف ، ولایتمدار و انقلاب اسلامی ایران همواره از حقوق مردم فلسطین دفاع نموده و تا ریشه کن کردن صهیونیزم جنایتکار از مردم ستمدیده فلسطین حمایت خواهند کرد.
با اهمیت به اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی روز قدس نامگذاری شده و در آستانه این روز قرار داریم لذا دشمنان اسلام در صدد هستند این مراسم مهم را کم رنگ و کم اهمیت جلوه دهند پس ما باید امسال بهتر و بیشتر از سال های قبل در این راهپیمایی عظیم شرکت نمائیم .
کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مجن نیز همگام با مردم فهیم این شهر جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین درمراسم روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونسیتی بر سر مردم بی دفاع غزه باردیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و خلف صالحش مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند بست .
در پایان یکباردیگر از اقشار مختلف مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، جانبازان ، ایثارگران و روحانیت معزز ، کارگران ، اصناف ، دانشجویان ، ورزشکاران ، هنرمندان و کشاورزان عزیز مجن دعوت می نمائیم تا با گام های استوار و سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل در مراسم روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، انزجار خود را از شیطان بزرگ (آمریکا) ، مستکبران جهانی و اسرائیل غاصب اعلام نمایند.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مجن

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.