شهردار میناب

اهتمام ویژه به مسایل فرهنگی در مدیریت شهری میناب

تاریخ انتشار: 24 جولای 2014 - اخبار, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در رویکرد مدیریت شهری میناب نگاهی نو در انجام حرکت و انجام حرکت های جدید و اثر گذار در حوزه های فرهنگی و ورزشی در کنار فعالیت های عمرانی می تواند اقدامی موثر در رسیدن به رشد و توسعه شهر میناب باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میناب
مهندس حسین پور در حاشیه مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) در جمع محله باغملک میناب ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به اهتمام ویژه به مسایل فرهنگی در مدیریت شهری میناب خبر داد.
شهردار میناب افزود: در رویکرد مدیریت شهری میناب نگاهی نو و انجام حرکت های جدید واثر گذار در حوزه های فرهنگی و ورزشی در کنار فعالیتهای عمرانی می تواند اقدامی موثر در رسیدن به رشد و توسعه شهر میناب باشد.
وی بر اهمیت و ضرورت مقوله فرهنگ در جامعه فرهنگ سازی پیش از اجرای اقدامات و پروژهای شهری را عامل موفقیت و کسب نتیجه مطلوب دانسته و همواره بر سنگینی کار مسئولان فعال در حوزه فرهنگی تاکید نمودند.
شهردار میناب اظهار داشت: امروزه کار مدیریت در شهرها بیشترین تنوع را در همه سازمان ها و نهادها دارد و اولویت داشتن کارهای فرهنگی بر همه فعالیت ها بر هیچ کس پوشیده نیست ، کار فرهنگی اساس و پایه همه امور است ودر کارهای فرهنگی بایستی فرهنگ سازی انجام گیرد.
بدیهی است ، چنین نگرشی به مسایل فرهنگی در برنامه ها و طرح ها فرهنگی و ورزشی تاثیر بسزایی در گسترش فضاهای فرهنگی و ورزشی در شهر ایفاء می کند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.