- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بیانیه دانشگاه گروه انتخاب به مناسبت روز قدس

روابط عمومی مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نمود و در آن از ملت انقلابی اصفهان برای حضور در راهپیمایی دعوت نمود.

،
در متن این بیانیه آمده است: قدس و رمضان دو نام مبارکی هستند که همیشه در دل مسلمین جهان درخشیده و تابناکی آن با تدبیر معمار کبیر انقلاب از رمضان ۵۸ بیشتر شده است و هیچ مکر و حیله‌ای نتوانسته و نمی تواند این اندیشه صهیونیست ستیزی آن پیر فرزانه و روز قدس را از قلوب مسلمین پاک کند.

روز قدس روز رزمایش سپاه اسلام در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین و خونخواران جهان، روز نمایش همبستگی ملت های مسلمان در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت امت های آزادیخواه، از رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل و هم پیمانان اشغالگر قدس شریف است که، حیات ننگین خود را در کشتار و خونریزی مستضعفان جهان در اقصی نقاط دنیا جستجو کرده و در وحشیگری مدال افتخار بر گردن آویخته اند.

در سال جاری حماسه مقاومت و پایداری ملت فلسطین در نبردی کاملاً متفاوت از نبردهای پیشین، همانند جنگ ۳۳روزه، جنگ ۲۲روزه و… بار دیگر رژیم صهیونیستی را به اوج استیصال و درماندگی رسانده‌ است.

اگرچه امروز همانند همیشه آمریکا و انگلیس بی‌شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند اما در چهارگوشه جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته و هوشیارانه درمقابل این وحشیگری واکنش نشان داده و ملت مظلوم فلسطین را همراهی می‌کنند. اما در این میان سکوت شرم‌آور کشورهای اسلامی درمقابل جنایت‌های روزافزون رژیم جنایتکار صهیونیستی که علیرغم دیدن صحنه‌های تأثربار فاجعه انسانی که در غزه روی می‌دهد، به سکوت خود ادامه می‌دهند، جای شگفتی دارد.

روز قدس تنها صحنه حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست بلکه نمایشی از قدرت جهان اسلام در برابر تمامی دنیای کفر و حمایتی همه جانبه از مظلومان و ستمدیدگان جهان است. ما اساتید، کارکنان و دانشجویان مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب بار دیگر ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس از آحاد ملت شریف به ویژه مردم مومن و انقلابی اصفهان دعوت می کنیم تا با شرکت در راهپیمایی این روز با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل برائت خود را از جنایات این جانیان اعلام و همصدا با دیگر ملت های مسلمان، حمایت خود را از مظلومان غزه و فلسطین ابراز کنند.