پیام شهردار رامسر به مناسبت روز قدس و روز بیداری ملت‌های مسلمان
روابط عمومی شهرداری رامسر :

پیام شهردار رامسر به مناسبت روز قدس و روز بیداری ملت‌های مسلمان...

تاریخ انتشار: 24 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار رامسر در آستانه فرا رسیدن روز قدس با انتشار پیامی بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس تأکید کرد.
نصرت اله کوزه گر در این پیام آورده است: بار دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که با تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شده است فرا می رسد و در حالی است که مردم روزه دار و مظلوم این سرزمین غصب شده، در زیر وحشیانه ترین حملات رژیم منفور صهیونیستی قرار گرفته و هر روز، شماری از عزیز ترین فرزندان خود را در مسیر آرمانهای متعالی خویش تقدیم می نمایند. فجایعی که دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و خشم و انزجار جهانی را به همراه داشته است و فریاد رسوایی طرفداران بظاهر حقوق بشر را طنین انداز کرده است.
راهپیمایی روز قدس به عنوان مظهر فریاد مظلومان عالم و به عنوان پرچم آزادی خواهی ملت مظلوم فلسطین شناخته شده و در حقیقت تبلور اهمیت و جایگاه همبستگی و همنوایی امت اسلامی در تحقق یکی از اساسی ترین آرمانهای جهان اسلام، که همان آزادی قدس شریف است، می باشد.
بی شک حضور باشکوه و گسترده مردم مسلمان در سراسر جهان و به ویژه بلاد اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بازتاب درخشان و بی بدیلی از خشم مقدس و خروشان ملت های رنج کشیده و مظهر غرور و عزت مردمانی است که نفرت عمیق خویش را از رژیم نامشروع و سراسر ظلم و جور صهیونیستی اعلام کرده و بر ایستادگی کامل تا تحقق حقوق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تاکید می‌نمایند.
شهردار رامسر نیز اظهار داشت: بی تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مؤمن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایتمدار شهر رامسر در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردهای ملّت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.