سال های ۹۶ تا ۹۸ را می توان نقطه عطفی در عملکرد اجرایی مجموعه مدیریت شهری لار در زمینه عمرانی دانست
رییس شورای اسلامی شهر لار:

سال های ۹۶ تا ۹۸ را می توان نقطه عطفی در عملکرد اجرایی مجموعه مدیریت شهری لار در زمینه عمرانی دانست...

تاریخ انتشار: 20 ژانویه 2020 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار در گفتگویی اختصاصی، گفت: سال های ۹۶ تا ۹۸ را می توان نقطه عطفی در عملکرد اجرایی مجموعه مدیریت شهری لار در زمینه عمرانی دانست. کلید خوردن پروژه های بی شمار عمرانی در سرتاسر شهر و پیگیری مجدانه طرح های نیمه تمام، نوید یک دوره پرکار و ثمربخش را در زمینه توسعه زیرساختی داد که البته نشانه های آن در تخصیص بودجه های عمرانی این سالها به خوبی دیده می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، سید عبدالمهدی میرپور افزود: شورای اسلامی شهر لار نشان داد که به توانایی های شهردار خود اعتماد کامل دارد و به همین دلیل اجرای پروژه های بیشمار در لایحه بودجه را در این سه سال بدون هیچ تردیدی مصوب نمود.

رییس شورای اسلامی شهر لار در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر شهری، عملیات پیاده رو سازی و بهسازی ضلع شرقی خیابان معلم حد فاصل چهل متری اول (چهارراه راهنمایی) تا ابتدای ورودی بوستان ملت (پارک شهر) در حال اجرا و انجام است.

میرپور گفت: با اجرای این پروژه، جلوه بصری و شهری این مسیر متحول شده و علاوه بر تأثیر گذاری در فضای ارتباط شهری، شهروندان به راحتی می توانند در این فضای شهری تردد نمایند.

وی افزود: این پروژه که از مصوبات شورای اسلامی شهر لار در سال ۹۸ است، در دو فاز اجرا می شود که فاز اول آن با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

رییس شورای اسلامی شهر لار در خصوص مشخصات این پروژه گفت: پروژه در حال اجرا، شامل طول مسیر ۶۷۰ متر، عرض متوسط ۶ متر و مساحت اجرایی چهار هزار و ۲۰ متر مربع است. در این پروژه به مساحت تقریبی دو هزار و ۵۲۵ متر مربع موزائیک فرش، تعداد ۸ عدد آبنما به مساحت ۴۶ مترمربع، سنگ لاشه جهت مسیر دسترسی خیابان اصلی به فرعی به ابعاد یکهزار و ۵۰ متر مربع، باغچه و فضای سبز داخل پیاده راه، اجرایی می شود.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

چاپ چاپ