برنامه های فرهنگی ویژه روز قدس  توسط شهرداری بهشهر
تاریخ انتشار: 25 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

برنامه های فرهنگی ویژه روز قدس توسط شهرداری بهشهر

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

IMG_0811
با کمال قدرت از کودکان بیگناه و مظلوم فلسطین حمایت می کنیم
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر به منظور حمایت از کودکان غزه و ایجاد آگاهی به کودکان،ِاز فاجعه ایی که در فلسطین رخ میدهد برنامه های فرهنگی ویژه روز قدس ،مقابل پارک ملت برگزارکرد..
حمیدآزموده شهردار بهشهر در این مراسم ضمن حضور در راهپیمایی و حمایت از کودکان و مردم بیگناه فلسطین اعلام داشته است که :
با کمال قدرت ازمردم بیگناه وکودکان مظلوم که درشروع زندگیشان محکوم به چشیدن طعم جنگ و ناعدالتی شده اند حمایت می کنیم .
شهردار بهشهر با بیان اینکه دشمن با استفاده از غفلتها ،‌ اختلافات و اشغال سرزمین اسلامی زخم مهلکی را بر پیکر مسلمانان فلسطین وارد کرده ادامه داده است:
اگر دولتها و قدرتهای اسلامی نسبت به فلسطین احساس وظیفه وتکلیف کنند می توانند در این نقطه از عالم اسلام چنان ضربه ای بر آمریکا و اسرائیل واردسازند که پایه های استکبار متزلزل و در فاصله کوتاهی مسأله فلسطین نیز حل شود و این پیام حمایت از کودکان باید در نسل جوان و کودکان ما روشن گردد.
حمیدآزموده در گزارش تصویری ِ رسانه ملی با محکوم کردن حرکت وحشیانه اسرائیل تاکید داشته است:
طرح مسئله ى فلسطین براى جمهورى اسلامى یک امر تاکتیکى نیست؛ یک امر بنیانى است و از اعتقاد اسلامى ناشى می شود و وظیفه ماست که این کشور اسلامى را از سلطه و چنگ قدرت غاصب و پشتیبان هاى بین المللى اش در بیاوریمو به دست مردم فلسطین بسپاریم؛ این وظیفه ى دینى است همه مسلمانان است .
در پایان روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر به همین مناسبت توضیح داده است :
ما معتقدیم حس انسان دوستی و پیام مهربانی را با اجرای برنامه های فرهنگی میتوان به دیگران القائ یا بیدار کرد به همین دلیل سعی کرده اییم در این روز به حمایت مردم غزه به پا خواسته و با ارائه برنامه های فرهنگی نگرانی و دوستیمان را به آنان ثابت کنیم.
مسئول روابط عمومی ادامه داده است که:
گاهی بیان موضوعات با کلام لطیف و آثار هنری تاثیر بسزایی خواهد داشت. از همین رو برخی از کودکان شاعرو هنرمند که حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه اخلاقی خود دانسته ، با دعوت دراین برنامه ، با زبان کودکانه یا خلق آثار هنری فریاد حمایت از مردم بی دفاع سرزمین اشغالی قدس را به گوش همگان رساندند همچنین شهرداری با برپایی ایستگاه نقاشی – چاپ کاریکاتور – اجرای تئاتر خیابانی – آتش زدن پرچمهای آمریکا –اسرائیل و انگلیس انزجار و نفرت خود را نسبت به حامیان اسراییل ِغاصب اعلام داشته است .
در پایان روابط عمومی شهرداری اعلام داشته است که با توجه به فراخوان از قبل اعلام شده به هنرمندان – عکاسان و شهروندان که بهترین تصویر و سوژه را از راهپیمایی روز قدس ویژه بهشهر به روابط عمومی ارسال نمایند هدایای نفیسی اهدا خواهد شد .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.