حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تمام معادلات و نقشه های دشمنان اسلام را بر هم زد
شهردار زاهدان گفت :

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تمام معادلات و نقشه های دشمنان اسلام را بر هم زد...

تاریخ انتشار: 26 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ شهردار زاهدان که به همراه تنی چند از مسئولین ، مدیران و کارکنان شهرداری در مراسم باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرده بود در حاشیه ی راهپیمایی این روز بزرگ گفت : حضور باشکوه مردم غیور زاهدان در این مراسم بار دیگر باعث برهم زدن نقشه های پلید دشمنان اسلام و مسلمین شد چراکه آنان همواره تلاش می کنند تا بین مسلمانان علی الخصوص برادران تشیع و تسنن تفرقه ایجاد کنند که به حمدا… این حضور پرشور تمام معادلات آنها را به هم زد .
دکتر سید مسلم سید الحسینی گفت : مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی علی الخصوص مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان با حضور در این راهپیمایی بار دیگر ثابت کردند که همواره و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و حامی مردم مظلوم غزه هستند و به رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند که تا پای جان از این حمایت خود دست برنخواهند داشت .
وی افزود : اگر چه رژیم جعلی صهیونیستی از حمایت همه جانبه ی دولتهای غربی استفاده می کند اما این را بداند که مردم مظلوم و بی دفاع غزه از پشتیبانی و حمایت میلیونی مسلمانان جهان به ویژه مردم ظلم ستیز ایران اسلامی برخوردار است و انشاءا… به یاری خدواند متعال این حکومت جنایتکار به زودی شکست سنگینی را متحمل خواهد شد .
وی در پایان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمدار زاهدان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : این حضور غرور آفرین نمونه ی بارزی از اتحاد و همبستگی برادران تسنن و تشیع است . مردم این خطه از خاک جمهوری اسلامی ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با اتحادی بی نظیر در مراسم روز جهانی قدس شرکت کردند و فریاد آزادیخواهی ملت مظلوم غزه و فلسطین را سر دادند و خواستار نابودی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی شدند و تا از بین رفتن این غده ی سرطانی از پای نخواهند نشست .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.