شهردار منطقه۲۱: نقش اصلیHSE، ” کنترل عوامل ناایمن و خطرساز ”  است
تاریخ انتشار: 02 فوریه 2020 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی

شهردار منطقه۲۱: نقش اصلیHSE، ” کنترل عوامل ناایمن و خطرساز ” است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

جلسه افتتاحیه ارزیابی نشان تعالی HSE در منطقه۲۱ با حضور شهردار، معاونین و مدیران ارشد این منطقه، دبیر و ناظران شورای عالی HSE شهرداری تهران و گروه ارزیابان دبیرخانه نشان تعالی HSE برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه؛ ضمن تشریح تمامی اقدامات صورت پذیرفته در دوره جدید مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت در راستای رعایت الزامات HSE در منطقه۲۱ گفت: نقش اصلیHSE، کنترل عوامل ناایمن و خطرساز است و در بخش شهری و موارد مرتبط به آن، آلودگی های محیط زیستی مهمترین و پیچیده ترین مبحث در حوزه HSE است.
وی در ادامه افزود: یکی از وظایف ذاتی شهرداری، جمع آوری زباله ها و تفکیک پسماندهای خشک است که در همین راستا منطقه۲۱ گام های بلندی در حوزه مطالعاتی و تحقیقاتی درخصوص ربات تفکیک زباله با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی برداشته است.
شهردار منطقه۲۱ همچنین با تاکید بر اینکه نوع کار شهرداری، ارائه خدمات به شهروندان است و معیارهای دخیل در ارزیابی ها می بایست به شکل کیفی باشند؛ حفظ و رعایت مسایل ایمنی در کلیه پروژه های اجرایی و عمرانی شهر تهران، به منظور کاهش حوادث و ایجاد محیط ایمن برای شهروندان را ضروری دانست.
شایان ذکر است؛ امسال، سومین سال اجرای مدل تعالی HSE است که این مدل در ده حوزه کاری فعال بوده و در این میان “حوزه شهروندی” مرتبط ترین بخش با کار مجموعه شهرداری تهران است.
بنا بر این گزارش؛ نشان تعالی HSE، فرآیندی نظام مند جهت سنجش عملکرد سازمان ها در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست است که به بررسی روند تعالی یک سازمان، در راستای نیل به معیارها و اهداف والای سیستم HSE می‌پردازد.

چاپ چاپ