- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

طرح بیعت با پرچم در پردیس فرهنگی شهرداری منطقه یک اجرا می شود

اجرای نمادین بیعت با پرچم جمهوری اسلامی ایران با استفاده از پارچه سفید و رنگ، در پردیس فرهنگی شهرداری منطقه یک در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در پردیس فرهنگی منطقه یک واقع در خیابان آزادی، روبروی ساختمان شهرداری منطقه ۹ ، جنب بیمه آسیا، برگزار می شود .
وی گفت : این پردیس به همت اداره فرهنگی در ۲ بخش شامل ۱۰غرفه ی دستاوردهای انقلاب، شهدای ترور و مقاومت، خدمات مشاوره، کودک و نوجوان، ورزش و سرگرمی، نسیم انقلاب در محله، استکبار ستیزی، سامانه نظارت همگانی۱۸۸۸ و بخش استیج شامل تلاوت قرآن کریم، تواشیح، مسابقه کودک و بزرگسال، سرودهای مذهبی دهه فجر، موسیقی سنتی و… اجرا می شود.
سجادی افزود : پردیس فرهنگی شهرداری منطقه یک با همکاری سپاه ناحیه بسیج جماران اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی برای شهروندان و کودکان از جمله نقاشی، خوشنویسی، گریم کودک، سیلورمن، دلنوشته انقلاب، اجرای طرح بیعت با پرچم، اهداء روسری به دختران سن تکلیف (ریحانه شو)، و … می نماید.