- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

۷۰۰ اتوبوس شهری در روز ۲۲ بهمن راهپیمایان اصفهانی را جابجا می کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان:
۷۰۰ اتوبوس شهری در روز ۲۲ بهمن راهپیمایان اصفهانی را جابجا می کند/ فعالیت سه خط اتوبوس های تندرو در شهر
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: ۷۰۰ اتوبوس شهری در روز ۲۲ بهمن راهپیمایان اصفهانی را تا رسیدن به محل برگزاری راهپیمایی جابجا می کند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت افتخاری با اشاره به سرویس دهی اتوبوس سرانی شهرداری اصفهان به راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر اصفهان، اظهار کرد: در همین راستا ۷۰۰ اتوبوس در سطح شهر فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: از این تعداد ۲۰۰ دستگاه به صورت دربستی و رایگان، راهپیمایان را از مساجد، مراکز فرهنگی و پایگاه های مقاومت بسیج در محله های شهر به میدان نقش جهان جابجا خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان افزود: سرویس دهی اتوبوسرانی از زمان آغاز راهپیمایی شروع و تا پایان مراسم ادامه دارد.
وی از سرویس دهی اتوبوس ها در مسیرهای منتهی به میدان نقش جهان در زمان راهپیمایی خبر داد و گفت: بعد از پایان مراسم راهپیمایی هم اتوبوس های ویژه این مراسم، مردم را در مسیرهای برگشت تا رسیدن به میادین، تقاطع ها و معابر جابجا خواهند کرد.
افتخاری از فعال بودن همه خطوط اتوبوس های تندروی اصفهان هم در روز ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: خط یک اتوبوس‌های تندرو از پل یزدآباد به سمت پایانه باقوشخانه و خط دو تندرو از پایانه آبشار، میدان جمهوری اسلامی و سامانه سه تندرو از پایانه ارغوانیه به سمت پایانه خرم هم در این روز آماده سرویس‌دهی به شهروندان است.