تاریخ انتشار: 12 فوریه 2020 - اخبار

اجرای طرح چهارشنبه های پاک در قلب پایتخت

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش از اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر با محور چهارشنبه پاک در محلات قلب پایتخت خبر داد و گفت: امروز در خیابان موسوی و برفروشان، خیابان جمالزاده از بلوار تا فاطمی، خیابان مشاهیر، خیابان ۲۰متری اول ودوم محله امیرآباد، شمال به جنوب بلوار آفریقا و خیابان اشک شهر این طرح اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، علیرضا علی بخشی گفت: در طرح چهارشنبه های پاک، کلیه آیتم های مرتبط با فعالیت های خدمات شهری در حوزه فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، پسماند و محیط زیست به مرحله اجرا در می آید.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش همچنین با اشاره به بارش برف و سرمای هوا از یخ زدایی معابر منطقه شش به منظور سهولت در تردد شهروندان خبر داد.
علی بخشی با بیان اینکه همزمان با بارش برف، برف تکانی از درختان و پاکسازی بزرگراه ها در دستور کار قرار گرفت گفت: همچنین یخ زدایی از معابر توسط ستاد برف روبی صورت گرفت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ در ادامه از پاکیزه سازی مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بلافاصله بعد از مراسم خبر داد و گفت: پس از اتمام راهپیمایی به همت ۵۰۰ نیروی انسانی و با استفاده از ۵۰ دستگاه خودروی ویژه، تمام مسیر راهپیمایی نظافت و پاکسازی شد.
Attachments area

چاپ چاپ