تاریخ انتشار: 18 فوریه 2020 - اخبار شهرداری ها

نصب ۱۰۰سازه تبلیغاتی در منطقه ۱۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

۱۰۰ سازه تبلیغاتی موقت همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابتدای هفته برای تبلیغات نامزدها در منطقه ۱۵ نصب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی منطقه و رئیس کمیته اطلاع رسانی و افزایش سرمایه های اجتماعی با اعلام این خبر گفت: این سازه های تبلیغاتی با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با آغاز تبلیغات رسمی؛ در معابر، میادین و نقاط پرتردد منطقه نصب شد.

وی با اشاره به این موضوع که سازه های فوق به منظور نصب پوستر و برچسبهای نامزدها نصب شد افزود: این سازه ها به ابعاد ۲*۳ است که دارای دید عمومی خوبی است.

مختاری یادآور شد: در راستای ساماندهی و توزیع عادلانه فضاهای تبلیغاتی و پیشگیری از ایجاد آشفتگی بصری، نامزدهای مجلس شورای اسلامی لازم است تبلیغات خود را در سازه های تعیین شده اکران کنند.

مختاری اضافه کرد: ۱۵ بنر پرتابلی با هدف تشویق و ترغیب شهروندان و برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات در معابر و میادین منطقه نصب شد.

وی در پایان از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست ضمن رعایت قانون از نصب پوستر، تراکت و پارچه نوشته در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، بپرهیزند و در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند.

چاپ چاپ